کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کنفرانس توسعه دهندگان F8 مطرح شد:

8 تغییر بزرگ پیش‌رو در فیس‌بوک

18 ارديبهشت 1397 ساعت 11:55

ایتنا - فیس‌بوک در کنفرانس توسعه دهندگان F8 چند قابلیت جدید را برای سرویس‌هایش اعلام کرد که از جمله آنها می‌توان به Watch Party، ویدئو چت اینستاگرام، و حتی یک اپ دوست‌یابی اشاره کرد.


فیس‌بوک در کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 چند قابلیت جدید را برای سرویس‌های خود اعلام نمود که از آن جمله می‌توان به Watch Party، ویدئو چت اینستاگرام و حتی یک اپ دوست‌یابی اشاره کرد.
بیشتر این تغییرات در طی چند ماه آینده اجرایی خواهند شد.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از itnews، فیس‌بوک در کنفرانس توسعه‌دهندگان F8، چند قابلیت جدید را برای سرویس‌هایش اعلام کرد که در دست طراحی و اجرا هستند.
در ادامه با این تغییرات آشنا می‌شویم.
 
1) Facebook Dating
به گفته مسئولان اجرایی فیس‌بوک در کنفرانس F8، این شرکت در نظر دارد امکان یافتنِ دوست بعدیتان را با  پلفترمی برای روابط بلندمدت پایه‌ریزی کند.
بنابر اعلام این شرکت «افراد می‌توانند پروفایل دوست‌یابی مجزایی از پروفایل فیس‌بوک خود ایجاد کنند. این ابزار، افراد بالقوه و منطبق را بر مبنای ترجیحات دوستیابی‌، مشترکات و دوستان مشترکشان پیشنهاد می‌دهد.
 
2) Watch Party
یک شیوه وارد کردن استریم ویدئویی به فیسبوک و سپس سازماندهی یک چت‌روم درباره آن.
 
3) Clear History
با این ابزار می‌توانید ببینید فیس‌بوک چه داده‌هایی را از اپ‌ها و وب‌سایت‌ها گردآوری نموده است. زاکربرگ هشدار داده است که فیس‌بوک نمی‌تواند بدون این داده مضاعف به خوبیِ حال باشد، لیکن حداقل فایده این ابزار این است که از طریق آن کنترل بهتری بر آنچه در حال اشتراک‌گذاری است، خواهید داشت.
 


4) ویدئو چت اینستاگرام
خیلی‌ها نمی دانند که اپلیکیشن محبوب اینستاگرام تحت مالکیت فیس‌بوک است و به همین علت، ویدئو چت‌هایی به سبک Messenger به اینستاگرام می‌آیند.
 
5) افکت‌های واقعیت مجازی (AR) برای اینستاگرام
فیس‌بوک در کنفرانس F8 سال 2017 پلتفرم دوربین AR خود را معرفی نمود. با AR Studio، امکان طراحی فیلترهای صورت و افکت‌های جهانی و اشتراک‌گذاری آنها برای فالوئرهای اینستاگرام فراهم خواهد شد.
 
6) تماس گروهی WhatsApp
بنابر اعلام فیس‌بوک، این قابلیت «در ماه‌های آتی» به واتس‌اپ اضافه خواهد شد.
 
7) ترجمه از طریق M Translations
پیشتر، فیس‌بوک از Microsoft Bing برای ترجمه‌ها استفاده می‌کرد، حال قصد دارد از موتور M Translations خود و قابلیت Marketplace برای این امر استفاده کند.
این ابزار در حال حاضر صرفاً برای ترجمه اسپانیایی به انگلیسی بوده و فیس‌بوک امیدوار است در آینده زبان‌های بیشتری را بدان بیافزاید. از آنجا که "M" نشانه اپ‌مسنجر است، این سرویس قاعدتاً بر روی آن ارائه خواهد شد.
 
8) Crisis Response
این قابلیت به عنوان یک راه اشتراک‌گذاری اطلاعات، از انسداد جاده‌ها تا اطلاع‌رسانی آنی قطع برق، در اواخر امسال در دسترسی خواهد بود.
 


کد مطلب: 52750

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52750/8-تغییر-بزرگ-پیش-رو-فیس-بوک

ايتنا
  https://www.itna.ir