کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه به روز‌رسانی شده ویندوز 10 چه زمانی عرضه می‌شود

8 ارديبهشت 1397 ساعت 9:34

ایتنا - نسخه به روزسانی ویندوز ۱۰ قرار است در اوایل ماه مه میلادی ( نیمه اردیبهشت) منتشر شود.




به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت نسخه به روزرسانی شده سیستم عامل ویندوز ۱۰ را می خواهد از اوایل ماه مه ( نیمه اردیبهشت) منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، چند هفته پیش بود که خبرهایی مبنی بر تعلل مایکروسافت برای ارائه این نسخه جدید و به روزرسانی شده از ویندوز منتشر شد که گفته می شد این غول تکنولوژی تنها به منظور رفع هرگونه آسیب پذیری و ضعف امنیتی ، تاریخ انتشار آن را به تعویق انداخته بود.

اما حالا به نظر می رسد که مایکروسافت از امنیت و هر آنچه از نسخه جدید ویندوز ۱۰ انتظار داشته، اطمینان حاصل کرده است و می‌خواهد به زودی آن را برای استفاده کاربران ارائه دهد.
این نسخه قابلیت‌های جذاب، جدید و کاربردی را برای کاربران رایانه های ویندوزی به ارمغان خواهد آورد.

حالا با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی توییتر ، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که مایکروسافت به احتمال زیاد از تاریخ ۸ ماه مه میلادی در ایالات متحده آمریکا و ۹ مه در چین انتشار این نسخه را آغاز کرده و کلید می زند.
این به روزرسانی که قرار بود نام آن « به روزرسانی آوریل » باشد، حالا گفته می شود که تحت عنوان «رداستون ۴» به زودی در ماه مه میلادی منتشر خواهد شد.

البته تمامی این تاریخ ها تاکنون از سوی منابع رسمی و مایکروسافت تایید نشده است؛ بنابراین باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت آمریکایی برای انتشار و دریافت نسخه به روزرسانی ویندوز ۱۰ صبر کرد و منتظر ماند.


کد مطلب: 52635

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52635/نسخه-روز-رسانی-شده-ویندوز-10-زمانی-عرضه-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir