۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸

گلدمن ساکس ۶۰ مهندس نرم‌افزار را برای گسترش API store اختصاصی استخدام می‌کند

ایتنا - گلدمن ساکس به دنبال افزودن 60 مهندس نرم افزار برای API store خودش، با نام Marquee، است.
گلدمن ساکس ۶۰ مهندس نرم‌افزار را برای گسترش API store اختصاصی استخدام می‌کند
 
بنا بر گزارش بیزینس اینسایدر، گلدمن ساکس به دنبال افزودن 60 مهندس نرم‌افزار برای API store خود با نام Marquee است. این پلتفرم برای فراهم‌سازی امکان دسترسی کلاینت‌های گلدمن ساکس به داده‌ها، تحلیل‌ها و اجرا از یک مرورگر یا API می‌باشد.
این نیروهای جدید، به رشد پلتفرمی که الهام گرفته از سیلیکون ولی است کمک خواهند نمود.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از ciodive، فروشگاه API این بانک، ایده "کارتی چاوز" مدیر ارشد مالی آن بود. در سال 2017، چاوز گفت که گلدمن ساکس «در حال بازطراحی کل این شرکت حول APIهاست».
این بانک با این کار در پی ایجاد شفافیت میان خود و کلاینت‌ها و در نتیجه، ایجاد پیوندهای تجاری بیشتر است.
 
طبق این گزارش، JPMorgan نیز فروشگاه API خود را دارد که به مشتریان اجازه اتصال به داده‌های بانک را می‌دهد. لوری بیر، مدیر ارشد اطلاعاتی این شرکت گفت این نوع از مدل کسب‌وکار، رابطه میان بانک و کلاینت‌هایش را ساده‌سازی می‌کند.
 
APIها، امکان برقراری ارتباط بدون نظرات یا فرماندهی یک انسان را برای برنامه‌های کامپیوتری فراهم می‌سازند و در واقع برای تقویت سرویس‌ها بر روی یک پلتفرم و بهبود بهره‌وری استفاده می‌شوند.
 


شرکت‌هایی مانند گوگل در حال اصلاح محصولات و مدل‌های قیمت API خود برای تطابق این شیفت با APIهای سفارشی هستند. مایکروسافت نیز یک مدل قیمت‌گذاری مدیریت API سه لایه را بسته به سطح حجم‌های پردازشی خود ارائه می‌کند.
اما APIهای سفارشی از جهت نحوه تعامل شرکت با مشتریان و نیز نحوه تعامل توسعه‌دهندگان با سیستم‌های داخلی، سودآورند. به عنوان مثال، کامپیوترها در حال خوداتکایی بوده و نیازی به مداخله‌ از سوی توسعه‌دهندگان ندارند.
 
در یک آگهی شغلی برای Marquee Engineering در لینکدین ذکر شده است که «در تلاش برای پاسخ‌گویی به نیازها به APIهای متعدد، که در حال استفاده توسط کلاینت‌ها در نقاط مختلف جهانند، هستیم.»
«این بانک به دنبال مهندسانی است که از کار در یک محیط چالاک و کلاینت‌محور، لذت می‌برند.»
 
بدین‌ترتیب، گلدمن ساکس با افزودن مهندسان جدید، خواهان آن است که APIهای سفارشی به شکلی وسیع‌تر توزیع داده‌­ها را تعریف و برای همه نیازهای مشتریان قابل سفارشی‌سازی نماید.
 
کد مطلب: 52499
برچسب ها: API کسب و کار
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام