۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶

نرم افزار پخش مویرگی - فروش بیشتر با نرم افزار فروش مویرگی

ایتنا - به وسیله نرم افزار پخش مویرگی شعب و نمایندگان فروش می توانند متغیرهای تاثیرگذار بر روی فروش مویرگی را همچون لیست مشتریان، موجودی انبار، مدیریت عملکرد روزانه کارمند فروش و ... را روی نرم افزار فروش مویرگی بررسی کنند. یکی از مباحثی که در حسابداری مطرح است، مفهوم پخش مویرگی است که در موضوع پخش کالا به عنوان روش توزیع در شبکه گسترده پخش کالای فروش رفته یا خریداری شده مطرح است.
نرم افزار پخش مویرگی - فروش بیشتر با نرم افزار فروش مویرگی
به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم، یکی از تکنیک‎های بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری، توزیع به موقع کالا در مکان و زمان مناسب است. با توجه به اینکه توزیع موثر به وسیله ابزاری همچون نرم افزار فروش مویرگی می تواند برای یک بنگاه اقتصادی یک مزیت رقابتی موثر در جهت پیروزی نسبت به رقبا باشد، اما بسیاری از شرکت‎های فعال در زمینه پخش متاسفانه از امکانات و نقشی که نرم افزار پخش مویرگی می‎تواند در پوشش دهی بلند مدت بازار داشته باشد تصور ذهنی درستی ندارند.
 
یکی از راه هایی که برای توسعه و پوشش بیشتر بازار در پخش و فروش مویرگی به کار گرفته می شود استفاده از نرم افزار فروش مویرگی و تهیه بانک اطلاعاتی از تمام مشتریان و ارتباط با آنان است. با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی امکان ارتباط کارمندان توزیع مویرگی با مصرف کنندگان و به دست آوردن اطلاعات دقیق و به روز از آنان بسیار آسان تر است و می تواند در پیشبرد و موفقیت بازار توزیع مویرگی کمک بسزایی کند.
 
نرم افزار پخش مویرگی - نکات خرید نرم افزار فروش مویرگی | <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

قابلیتهای نرم افزار پخش مویرگی
خیلی از شرکت­ها به دلیل طراحی نامطلوب در فرآیندهای فروش و توزیع خود دچار نقص در فرآیند پخش هستند در حالی که طراحی و استفاده از نرم افزار فروش مویرگی منجر به کاهش هزینه­های شرکت پخش و افزایش راندمان فروش خواهید شد. از دیگر قابلیت‎های نرم افزار پخش مویرگی می توان اشاره کرد به :

- محاسبه و ثبت سند پورسانت بازاریاب در نرم افزار فروش مویرگی
- تفکیک اتوماتیک فاکتورهای فروش
- مشاهده لیست تمام سفارشات به همراه مبلغ، تاریخ، شرح وضعیت و...
- مرتب سازی، آرشیو، جستجو، ویرایش و بازاریابی اسناد حسابداری مویرگی
- کنترل کامل موجودی کالا در خودروهای توزیع در نرم افزار پخش مویرگی
- ارسال گزارشات با قابلیت نمودار ساز
- تعریف فرمول و محاسبه خودکار تخفیف، هزینه ایاب و ذهاب و ... در نرم افزار فروش مویرگی
- قابلیت تعامل یکپارچه با نرم افزار انبار و حسابداری عرضه شده توسط شرکت های مختلف

چگونه فروش بییشتر داشته باشیم؟
با نرم افزار پخش مویرگی میتوان موتورهای مدیریت فرآیندهای فروش را به حرکت درآورد. یکی از موارد حیاتی و تاثیرگذار حیطه بازرگانی بمنظور اجرای درست راهکارها و استراتژی های موثر فروش ، مدیریت بخش فروش مویرگی میباشد. مدیران موفق جهت هدف گذاری و طراحی استراتژی در سطح وسیع فروش تلاش میکنند ضمن استفاده از راهکارهای کارآمد بالاترین بازدهی را در بخش فروش مویرگی داشته باشند. نرم افزار پخش مویرگی با داشتن ماژول های تخصصی فروش در کنار ماژول های دیگر مثل انبار و دریافت و پرداخت قادر است به صورت منعطف و چابک فرصت را برای سودآوری بیشتر از طریق فروش بیشتر برای مدیران شرکتها فراهم کند. این مقاله توسط واحد تولید نرم افزار فروش مویرگی آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات نرم افزار پخش مویرگی می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان فروش آرین سیستم در ارتباط باشید. همچنین از شما عزیزان دعوت میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به سیستم نرم افزار پخش مویرگی، مقاله سیر تا پیاز نرم افزار حسابداری پخش مویرگی را مطالعه نمایید.
کد مطلب: 52492
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام

شما روزی یک ماژول ارین سیستم را معرفی کنید، ما حواسمون نیست، مگه فقط ارین سیستم از این نرم افزارا داره؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام