۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
با قابلیت جدید گوگل

جستجوی اینترنت در تلفن همراه آسان‌تر می‌شود

ایتنا – با استفاده از دکمه نمایش «نتایج بیشتر» در جستجوهای گوگل، کاربران وقت کمتری برای یافتن مطالب دلخواه صرف می‌کنند.
جستجوی اینترنت در تلفن همراه آسان‌تر می‌شود
مطابق آمار، افزایش گوشی‌های هوشمند موجب شده تا در زمانی کوتاه، تعداد کاربران اینترنت همراه، به شدت افزایش یابد و در حقیقت سهم کاربران دارای اینترنت همراه نسبت به کاربران اینترنت ثابت، افزایش قابل توجهی پیدا کند.
به همین دلیل، غول‌های بزرگ دنیای IT و به ویژه شرکت‌های اینترنتی، اغلب تلاش خود را بر ارائه خدمات بر بستر اینترنت همراه معطوف نموده‌اند؛ بگونه‌ای که حتی طراحان سایت‌ها و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری نیز این واقعیت را در برنامه‌ها و نرم‌افزارهای خود مورد توجه قرار می‌دهند.

از آنجا که گوگل سهم بزرگی از اطلاعات و نیز خدمات در این عرصه را بر عهده دارد، همواره تصمیمات و خدمات این شرکت کانون توجه بوده است.
گوگل به تازگی و رسماً اعلام نمود که در حال بررسی افزودن قابلیت «نتایج بیشتر» برای نمایش پاسخ‌های بیشتر در جست‌وجوهای موبایلی است.
 
بر این اساس، کاربرانی که از تلفن‌همراه برای جست‌وجو در گوگل استفاده می‌کنند، می‌توانند به جای رفتن به صفحه بعد، از قابلیت more results استفاده کنند.
در این حالت، با کلیک بر more results، نتایج بیشتری در همان صفحه بارگذاری خواهد شد.
 


این موضوع می‌تواند از یک سو تجربه وبگردی کاربران در تلفن‌های همراه را بهبود بخشد و از سوی دیگر، در زمان آنها صرفه‌جویی نماید و نتایج متنوع‌تری در اختیار آنان قرار دهد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت Search Engine Land، یکی از مدیران گوگل به نام دانی سالیوان (Danny Sullivan) در توئیتر خود، با تأیید این موضوع خاطرنشان کرده که قابلیت مزبور در چند روز اخیر فعال شده است.
 
گفتنی است طبق عادت قدیمی گوگل، این شرکت ابتدا قابلیت‌ها و امکانات جدید را در محدوده‌ای از کاربران تست نموده و سپس با رفع ایرادات و اشکالات احتمالی، آن را در دسترس عموم قرار می‌دهد.
 
به همین دلیل، در حال حاضر این قابلیت برای کلیه جست‌وجوگران موبایلی فعال نیست و احتمالاً پس از طی دوران آزمایشی، به زودی عمومی خواهد شد.
 
کد مطلب: 52473
برچسب ها: جستجو گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام