۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳

آیفون 10 با دوربین سه‌گانه

ایتنا - گوشی هوشمند آیفون ۱۰ در سال ۲۰۱۹ با دوربین سه‌گانه و قابلیت زوم سه برابر عرضه خواهد شد.
آیفون 10 با دوربین سه‌گانه


بر اساس گزارش‌های یک نشریه معتبر تایوانی، قرار است دست کم یکی از مدل‌های گوشی هوشمند آیفون ۱۰ در سال ۲۰۱۹ با لنز دوربین سه گانه معرفی و روانه بازار شود. لنز اصلی دوربین آن نیز با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طراحی دوربین این مدل آیفون 6P است و این بدان معناست که از شش لایه پلاستیک مخصوص تشکیل شده است. از طرفی، قابلیت پنچ برابر زوم شدن روی سوژه مورد نظر را داراست که هنوز دقیقا مشخص نیست از نوع اپتیکال، دیجیتال یا هیبریدی است.

هم اکنون دوربین گوشی آیفون ۸ که تک لنزی است تا پنج برابر قدرت زوم دیجیتال دارد، این درحالیست که آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ از زوم اپتیکال دو برابر و دیجیتال ۱۰ برابر پشتیبانی می‌کند.
همچنین درصورت تایید صحت موارد فوق، باید گفت که اپل در حال دنباله‌روی از رقیب چینی خود یعنی هواوی است زیرا هواوی در جدیدترین پرچمدار خود (pro ) از سه لنز استفاده کرده است.

یکی از این لنزها ۴۰ میگاپیکسلی با دریچه‌ دیافراگم f/۱.۸، یکی دیگر که از نوع مونوکروم است، ۲۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ دیافراگم f/۱,۶ و دیگری لنزی ۸ مگاپیکسلی با دریچه‌ دیافراگم f/۲.۴و از نوع تله فوتو است که امکان زوم سه برابر را به این دستگاه می‌دهد.

بکاگیری بیشتر از یک لنز به معنای عملکرد بهتر دوربین در نور کم است. بعنوان مثال، در آزمایش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته، دوربین گوشی پرچمدار هواوی نسبت به همتایان خود، گلکسی اس ۹ سامسونگ و آیفون ۱۰ اپل، در شرایط با نور کم، عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته است.

بر اساس این گمانه‌زنی‌ها، تغییر و تحولات عظیمی را باید از نسل جدید آیفون انتظار داشت، هرچند که مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد موسسه kgi Securities – بر این باور است که اپل تغییرات چندان مشهودی را در دوربین آیفون ۱۰ ایجاد نخواهد کرد.
کد مطلب: 52466
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام