۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵

سیستم‌عامل پوشیدنی گوگل تغییر نام داد

ایتنا - این اقدام گام جدید بین بازار فناوری‌های پوشیدنی و گوگل محسوب می‌شود تا به دنبال تغییر نام، قابلیت‌های جدید و امکانات بیشتر به این پلتفرم همراه اضافه شود.
سیستم‌عامل پوشیدنی گوگل تغییر نام داد
شرکت گوگل به صورت رسمی اعلام کرد پلتفرم پوشیدنی آن که تا امروز با نام «اندروید وییِر» معرفی می‌شد، از این پس به Wear OS تغییر یافته است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر،‌ این اقدام در حالی صورت گرفت که از هفته گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر برند مایکروسافت برای حضور در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی منتشر شده بود و بازار جهانی منتظر بود گوگل سیستم‌عامل «اندروید وییِر 3.0»  را عرضه کند که این شرکت خبر تغییر نام آن را منتشر نمود.

گوگل در این خصوص توضیح داد که این اقدام، گامی نوین در بازار فناوری‌های پوشیدنی و شرکت مذکور است تا به دنبال تغییر نام، قابلیت‌های جدید و امکانات بیشتری به این پلتفرم همراه اضافه شود.
 

شرکت گوگل تصمیم دارد طی کنفرانس I/O که در آینده نزدیک برگزار می‌شود از نخستین نسخه سیستم‌عامل Wear OS رونمایی کند.
در این میان گفته شده است که هوآوی به عنوان نخستین کمپانی در جهان، محصولاتی را مبتنی بر این سیستم‌عامل روانه بازار خواهد نمود.

شرکت گوگل با تغییر نام پلتفرم پوشیدنی خود به Wear OS نشان داد که دستگاه‌های مبتنی بر آن می‌توانند با تمامی دستگاه‌های موبایلی جهان سازگاری داشته و محدود به دستگاه‌های موبایلی اندرویدی نخواهند شد.

در وبلاگ رسمی گوگل اعلام شد: «فناوری جدید ما با همکاری شرکت‌های بزرگ فعال در عرصه دستگاه‌های پوشیدنی توسعه یافته است. در سال 2017 میلادی سه مدل از ساعت‌های مچی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید وییِر با آیفون سازگار بوده و سال جاری، این اتفاق گسترش خواهد یافت.»
 
کد مطلب: 52328
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام