۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
جذب 200 هزار مشتری سازمانی در یک سال

مایکروسافت سرخوش از موفقیت‌های نرم‌افزار Teams

ایتنا – برنامه گفتگو محور Teams توانسته در عرض یک سال، سازمان‌هایی زیادی همچون جنرال موتورز را به خود جلب کند.
مایکروسافت سرخوش از موفقیت‌های نرم‌افزار Teams
نرم‌افزار Teams مایکروسافت توانسته در مدت زمانی کوتاه بیش از 200 هزار سازمان را به خود جلب کند.
این موضوع نشان‌دهنده موفقیت خیره‌کننده و عملکرد بسیار خوب Microsoft Teams در سال اول است.
 
یک سال پیش در چنین روزی، این نرم‌افزار گفت‌وگومحور، فعالیت خود را آغاز نمود.
 
این اپلیکیشن پلتفرمی برای گفتمان‌های تجاری است و سازمان‌های کوچک و بزرگ با استفاده از آن می‌توانند به سادگی چت‌های گروهی برای سازماندهی بهتر کارهای خود ترتیب دهند.
 
مایکروسافت با انتشار مطلبی در وبلاگ خود، یک ساله شدن این نرم‌افزار را جشن گرفته و اطلاعات جالبی در مورد فعالیت‌های آن ارائه نموده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبلاگ رسمی مایکروسافت، در حال حاضر 200 هزار سازمان در 181 بازار و با 39 زبان مختلف، از مایکروسافت تیمز استفاده می‌کنند.  
 
مایکروسافت به برخی مشتریان این پلتفرم اشاره کرده است؛ از جمله مرسک لاین (شرکت خوشه‌ای دانمارکی)، کونوکو فیلیپس (شرکت آمریکایی و چندملیتی انرژی که بزرگترین شرکت نفتی دنیا در حوزه اکتشاف و تولید نفت محسوب می‌شود)، شرکت نویستار (تولیدکننده انواع کامیون‌های تجاری و خودروهای دیزلی)، فورشگاه‌های زنجیره‌ای میسیز و شرکت رسانه‌ای تکنی‌کالر.
 
جنرال موتورز نیز به تازگی به خیل کاربران این برنامه پیوسته است.
 
رقیب اصلی تیمز، برنامه Slack است و مدیران اسلک در سال 2014 آن را به عنوان «نوآورانه‌ترین» پلتفرم بازار عرضه نمودند که البته نتوانست به چنین موفقیتی دست یابد.  
 



وبلاگ مایکروسافت در یک اینفوگرافی که به همین مناسب منتشر کرده، اعلام نمود که تقریباً 70 درصد مشتریان نسخه تجاری اسکایپ از تیمز استفاده می‌کنند؛ 60 درصد کاربران ثبت شده تیمز در خارج از آمریکا زندگی می‌کنند؛ و در یک سال گذشته 3 میلیون تیم در این اپلیکیشن ساخته شده است.
 
نکته جالب دیگر این که ردموندی‌ها به شدت خود را متعهد به پیشتیبانی از تیمز می‌دانند و در همین یک سالی که از عمر این برنامه می‌گذرد، چندین بروزرسانی برای آن منتشر کرده‌اند.
 
یادآور می‌شود که دفتر مرکزی مایکروسافت در شهر «ردموند» واقع در ایالت واشینگتن آمریکا قرار گرفته و به همین دلیل از این کمپانی بعضاً به نام ردموندی‌ها نیز یاد می‌شود.
 
کد مطلب: 52324
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام