کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنچه کارآموز پشتیبانی نرم افزار باید هنگام استخدام بداند

24 اسفند 1396 ساعت 12:23

ایتنا - در صورتی که تجربه کاری ندارید و به دنبال جایی هستید که تجربه کاری خود را افزایش دهید، به شما پیشنهاد می دهیم که مدتی را در یک شرکت به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار شروع به فعالیت کنید. مطمئناً اگر سری به آگهی های استخدام بزنید تعداد زیادی درخواست استخدام با عنوان کارآموز پشتیبان توسط شرکت های تولید کننده نرم افزار مالی و اداری مشاهده خواهید کرد که تمایل به استخدام کارآموز پشتیبان نرم افزار دارند.


به گزارش ایتنا به نقل از واحد منابع انسانی و استخدام کارآموز پشتیبانی نرم افزار آرین سیستم ، چند سالی است که توسعه کاربرد کامپیوتر در شرکت ها رشد چشمگیری داشته است و مدیران با هدف حرکت در مسیر تکنولوژی سعی می کنند اکثر عملیات مالی و اداری خود را به کمک نرم افزار ثبت و مدیریت کنند و مطمئناً در زمان کار با نرم افزار ممکن است دچار مشکلات و خطاهایی شوند. بنابراین حضور یک شخص به عنوان کارآموز پشتیبان می تواند کمک به سزایی در این امر کند. بسیاری از شرکت­های تولید کننده نرم افزار با استخدام کارآموز پشتیبانی نرم افزار از بین علاقمندان به حوزه پشتیبانی و ارائه آموزش­های لازم و حرفه ای توسط نیروهای کارآزموده و با سابقه واحد پشتیبانی خود سعی بر افزایش سطح کیفیت رضایت مشتریان خود دارند.

کارآموز پشتیبانی نرم افزار به مشتری کمک می کند تا به خوبی از نرم افزار استفاده و در صورت مشاهده خطا آن را در حداقل زمان برطرف کند. کارآموز پشتیبان با قدرت بیان خوب و خوش برخورد بودن خود باید بتواند پاسخگوی تماس مشتریان و برطرف کردن خطاهای پیش آمده باشد و بعد از اینکه خود در دوره کارآموز پشتیبانی نرم افزار با تنظیمات و نحوه استفاده از نرم افزار آشنا شد، باید به عنوان یک کارآموز پشتیبان دوره دیده بتواند از طریق تماس تلفنی و یا حتی با رفت و آمد به محل مشتری اقدام به دمو و آموزش نحوه استفاده از نرم افزار کند.
 
 کارآموز پشتیبانی نرم افزار - کارآموز پشتیبان | ایتنا

مهارت ها و وظایف  کارآموز پشتیبانی نرم افزار
شما به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار بر اساس اینکه نرم افزاری که پشتیبانی می کنید در چه حوزه ای است، وظایف و توانایی های مختلفی خواهید داشت. اما به صورت کلی کارآموز پشتیبان باید دارای روحیه کار تیمی و علاقمند به یادگیری و پیشرفت باشد. کارآموز پشتیبانی نرم افزار بهتر است به محیط وب و sql server نیز آشنایی داشته باشد. از کارآموز پشتیبانی نرم افزار انتظار می رود تا بعد از گذراندن آموزش­های لازم، وظایف زیر را به خوبی انجام دهد :
- ارائه خدمات پیشگیرانه برای اطمینان از عملکرد درست نرم افزار نزد مشتری
- نصب و ارتقاء نرم افزار در محل مشتری
- مشاوره و راهنمایی صحیح به مشتری برای کارکرد مطلوب تر سیستم
- تهیه و ارائه گزارش به مشتری درباره عملکرد نرم افزار
- پیگیری درخواست­های مشتری از تمام واحدهای مربوطه تا زمان رفع مشکل و ...
این مقاله توسط واحد منابع انسانی و جذب کارآموز پشتیبان آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط استخدام کارآموز پشتیبانی نرم افزار می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان منابع انسانی آرین سیستم در ارتباط باشید.


کد مطلب: 52304

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52304/آنچه-کارآموز-پشتیبانی-نرم-افزار-باید-هنگام-استخدام-بداند

ايتنا
  https://www.itna.ir