کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرکز پژوهشی گارتنر:

بازار نرم‌افزار هند از چین پیشی می‌گیرد

14 فروردين 1397 ساعت 10:26

ایتنا – هند از دیرباز به عنوان یکی از مراکز مهم تولید نرم‌افزار در جهان به شمار می‌رود.


طبق بررسی‌های گارتنر، بازار نرم‌افزارهای تجاری در هند امسال به 2.5 میلیارد دلار خواهد رسید که با این حساب رشد 19.8 درصدی را تجربه خواهد کرد و به این ترتیب از چین پیشی می‌گیرد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت BloombergQuint، گارتنر می‎گوید اگر چه در هر دو کشور ما شاهد رشد ادامه‌دار این بازار هستیم، ولی سازمان‌ها معیارهای متفاوت و گوناگونی برای انتخاب شرکت‌های خدمات‌دهنده دارند.
 
در چین، «برندینگ شرکتی» یکی از این معیارهای مهم در این خصوص به شمار می‌رود و حال آن که سازمان‌های هندی بیشتر به «نحوه قیمت‌گذاری» و «انعطاف‌پذیری قراردادها» توجه نشان می‌دهند.
 



ضمناً گارتنر در بررسی‌های خود دریافته که بازار موضوعاتی چون نرم‌افزارهای مدیریت محتوای سازمانی یا ECM ، هوش تجاری، مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM و متن باز (نسخه سازمانی) در هند داغ است، در حالی که مشتری‌‏ها در چین به دنبال نرم‌افزارهای متن باز، ECM و CRM هستند.
شاید از همین روست که تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان هم تمرکز خود را بر روی همین موضوعات جذاب معطوف کرده‌اند.
 
بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، نیاز سازمان‌ها به دیجیتال‌سازی محتواها از یک سو و پیچیده شدن فرایندهای تجاری از سوی دیگر، توجه روزافزون شرکت‌ها به خدمات نرم‌افزاری ECM را به دنبال داشته است.
 


کد مطلب: 52280

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52280/بازار-نرم-افزار-هند-چین-پیشی-می-گیرد

ايتنا
  https://www.itna.ir