کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استخدام پشتیبان نرم افزار و بازارکار کارشناس پشتیبان نرم افزار

18 اسفند 1396 ساعت 1:34

ایتنا - در شرکت های تولید کننده نرم افزار بخشی به نام واحد پشتیبانی وجود دارد که برای رفع مشکلات و پاسخگویی به ابهامات کاربران با استخدام پشتیبان نرم افزار و تشکیل یک تیم حرفه ای متخصص و با سابقه در زمینه خدمات پشتیبانی، تمام تلاش خود را برای رضایتمندی مشتریان به کمک کارشناس پشتیبان نرم افزار حرفه ای خود به کار می گیرند.


به گزارش ایتنا به نقل از واحد استخدام پشتیبان نرم افزار آرین سیستم ، با توجه به توسعه کامپیوتر و تولید نرم افزارهای مالی و اداری در بین مشاغل گوناگون نیاز به افرادی که بتوانند در صورت بروز مشکل تخصص و مهارت لازم را در رفع خطا داشته باشند موجب شده تا روند استخدام پشتیبان نرم افزار روندی رو به افزایش داشته باشد. اما اینکه افراد علاقمند به شغل کارشناس پشتیبان نرم افزار به چه حوزه نرم افزاری علاقمند باشند یا حتی به چه میزان تجربه داشته باشند تعیین کننده این است که در چه شرکتی و با چه زمینه فعالیتی تمایل به استخدام پشتیبان نرم افزار داشته باشند و مطمعناً تخصص، بزرگی و کوچکی شرکت و حتی نوع فعالیت نقش مهمی در تعیین میزان درآمد و ترفیع مقام کارشناس پشتیبان خواهد داشت.
 
استخدام پشتیبان نرم افزار - کارشناس پشتیبان نرم افزار | ایتنا

مهارت و توانایی های لازم در استخدام پشتیبان نرم افزار
زمانی که شما تمایل به استخدام پشتیبان نرم افزار پیدا می کنید اولین سوالی که ممکن است از خودتان بپرسید این است که شرکت نرم افزاری مورد نظر چه مهارت و توانایی هایی را از کارشناس پشتیبان نرم افزار خود انتظار دارد؟ آیا شما به عنوان شخص علاقمند به استخدام پشتیبان نرم افزار فقط لازم است به دانش فنی و کامپیوتری آشنایی داشته باشید یا اینکه برای انجام کار و خدمات درست به مشتریان نیاز به اطلاعات و تخصص­های دیگر فنی نیز اهمیت دارد؟

در جواب باید گفت یک کارشناس پشتیبانی نرم افزار خبره باید علاوه بر آگاهی لازم نسبت به وظایف پشتیبانی، اطلاعات و آگاهی خود را نسبت به تخصص کارشناس پشتیبان نرم افزار برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان گسترش دهد. بنابراین به دلیل اینکه در طول روز ممکن است کاربران بسیاری برای حل مشکل خود یا پاسخ به سوالاتشان چه در حوزه مالی که نیاز به اطلاعات و قوانین به روز حسابداری دارد چه در حوزه اداری با شما به عنوان کارشناس پشتیبان نرم افزار تماس بگیرند. بنابراین داشتن یک سری تخصص و مهارت­های خاص لازمه استخدام پشتیبان نرم افزار است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
برخورداری از روحیه کارگروهی و ارتباط موثر با دیگران
مدیریت شرایط پر استرس و توان تصمیم گیری به موقع
توان تجزیه و تحلیل خدمات پشتیبانی و مهارت آموزش به مشتریان
علاقمند به حوزه فناوری اطلاعات و تسلط به دانش نرم افزاری و سخت افزاری
توانایی شناخت و حل به موقع و خلاقانه مساله
توانایی مدیریت شرایط سخت کاری با توجه و دقت به جزئیات
این مقاله توسط واحد منابع انسانی و جذب کارشناس پشتیبان نرم افزار آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط استخدام پشتیبان نرم افزار می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان منابع انسانی آرین سیستم در ارتباط باشید.


کد مطلب: 52219

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52219/استخدام-پشتیبان-نرم-افزار-بازارکار-کارشناس

ايتنا
  https://www.itna.ir