۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷

مایکروسافت گوشی منعطف می‌سازد

ایتنا - مایکروسافت در طرح جدید خود توانسته است شکاف بین دو نمایشگر مجزای تبلت در هنگام باز شدن و چسبیدن آنها به یکدیگر را حذف کند.
مایکروسافت گوشی منعطف می‌سازد
شرکت سامسونگ به تازگی اعلام نمود در حال کار بر روی فناوری جدیدی برای عرضه گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر است.
این در حالی است که شرکت چینی ZTE، نخستین محصول خود را با این قابلیت، زودتر روانه بازار نمود و بر اساس اخبار و پش‌بینی‌ها، این موضوع در دستور کار دیگر شرکت‌ها نیز قرار دارد.

با این وجود، تصاویر جدیدی که امروز توسط منابع آگاه منتشر شد، نشان از این دارد که مایکروسافت پروژه ساخت گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر با قابلیت خم شدن بدنه را -کاملاً جدی و برنامه‌ریزی شده- پیش می‌برد.

به گزارش رایورز به نقل از سایت پی‌سی‌ورلد، رسانه‌ها می‌گویند که این شرکت اخیراً حق امتیاز جدیدی را به ثبت رسانده است که در آن تصاویر نقاشی شده از این گوشی هوشمند نیز وجود دارد.

این تصاویر، به وضوح نشان می‌دهند که غول نرم‌افزاری جهان مراحل پایانی ساخت دستگاه سخت‌افزاری منعطف را پشت سر می‌گذارد تا در این زمینه نیز وارد بازار رقابت شود.
 
گوشی انعطاف پذیر توسط مایکروسافت

طی چند سال اخیر، اخبار فراوانی در مورد ساخت گوشی هوشمند «سرفیس فون» مایکروسافت در رسانه‌ها به منتشر شده است. منابع آگاه در تازه‌ترین خبرها اعلام کردند که شرکت مذکور این گوشی را با قابلیت خم شدن کامل نمایشگر و بدنه، روانه بازار می‌کند.

گفتنی است حق امتیاز مایکروسافت به گونه‌ای تعریف شده است که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پیش رو برای ساخت تبلت با دو نمایشگر مجزا را از میان برمی‌دارد.

دستگاه‌هایی که تا امروز با این قابلیت ساخته شدند، هنگام باز شدن نمایشگر، یک شکاف باریک میان آنهاست. اما مایکروسافت در طرح جدید خود توانسته است این شکاف را به طور کامل از میان بردارد.
 
کد مطلب: 52171
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام