کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واتس اپ کجا محبوب‌تر است؟

13 اسفند 1396 ساعت 11:00

ایتنا - کاربران عربستانی  رتبه نخست را در استفاده از پیام رسان واتس اپ را دارند.



به تازگی فهرستی از ۱۲ کشوری که بیشترین کاربران اینستاگرامی در جهان را دارند، منتشر شده است که نشان می دهد کاربران عربستان سعودی بیشترین استفاده را از پیام رسان واتس اپ کرده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در تازه‌ترین آمار ماهانه در سه ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، فهرستی از ۱۲ کشور جهان که دارای بیشترین تعداد کاربران پیام رسان محبوب و پرطرفدار واتس اپ هستند، منتشر شده است که در آن، کاربران عربستانی  رتبه نخست را در استفاده از این پیام رسان سبز رنگ کسب کرده‌اند.

در زیر، فهرستی از بیشترین تعداد کاربران واتس اپ در جهان را مشاهده می کنید:
۱. عربستان سعودی
۲. مالزی
۳. آلمان
۴. برزیل
۵. مکزیک
۶. ترکیه
۷. آفریقای جنوبی
۸. اندونزی
۹. هند
۱۰. فرانسه
۱۱. استرالیا
۱۲. کانادا
 

در این فهرست عربستان سعودی با اختصاص دادن سهم بیش از ۷۳ درصد از جمعیت کاربرانش، مالزی با بیش از ۶۸ درصد و آلمان با ۶۵ درصد از کاربرانش، به ترتیب در جایگاه‌های نخست، دوم و سوم جای گرفته‌اند.
اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ در سال ۲۰۱۶ میلادی، محبوب‌ترین و پرکاربردترین پیام‌رسان توسط کاربران در سراسر جهان شناخته شد.

این پیام‌رسان همچنین با توجه به اینکه از سیستم رمزنگاری پیشرفته end-to-end  encryption  بهره می‌برد، از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است بدین گونه که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و این طور که گزارش‌های منتشر شده عنوان می‌کنند، مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن پیام رسان دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است.

این پیام رسان محبوب در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود. 


کد مطلب: 52161

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52161/واتس-اپ-کجا-محبوب-تر

ايتنا
  https://www.itna.ir