۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰

ارتباط جالب بین سلفی و عمل زیبایی!

ایتنا - محققان می‌گویند وقتی از خودتان زیاد سلفی بگیرید ممکن است تصور کنید که اجزای صورتتان مشکل دارد و تصویر نادرستی از خودتان پیدا کنید!
ارتباط جالب بین سلفی و عمل زیبایی!


نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد کسانی که با گوشی هوشمند بیشتر از خودشان عکس‌های سلفی می‌گیرند، احتمال زیادی دارد که در معرض عمل‌های جراحی زیبایی قرار بگیرند.

یک موسسه تحقیقاتی به تازگی گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد دوربین جلوی گوشی‌های هوشمند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌های سلفی از خود بگیرند، سایز واقعی بینی و سایر اعضای صورت را تغییر داده و حدود ۳۰ درصد بزرگتر از حالت واقعی آن نشان می‌دهد.

این امر به این دلیل است که دوربین جلوی گوشی‌های هوشمند حتی در گوشی‌های پرچمدار و جدید که کیفیت عکاسی دوربین جلوی آن نیز بالاست، به دلیل آنکه این دوربین از فاصله بسیار نزدیک نهایتا اندازه یک دست، گرفته می‌شود و از لنزهای پیشرفته عکاسی نیز محروم است، سایز و اندازه بینی و سایر اعضای صورت را بسیار بزرگ‌تر از حد واقعی آن نشان می‌دهد.

حالا بر اساس این نتایج، پژوهشگران معتقدند که هرچه کاربران عکس‌های سلفی بیشتری از خود بیندازند، احتمال آنکه به عمل‌های جراحی زیبایی بینی و سایر اجزای صورتشان روی آورند، بسیار بالاتر می‌رود. چراکه آن‌ها عکس‌های سلفی را مبنای زیبایی خود قرار می‌دهند و وقتی که در این گونه عکس‌ها، تصویر زیبا و درستی از خود را نمی‌بینند، تصور می‌کنند که اجزای صورتشان مشکل دارد و باید با عمل‌های جراحی زیبایی آن را برطرف کنند.

شاید باور این مساله برای بسیاری سخت باشد اما طبق این گزارش‌ها، بالغ بر ۵۵ درصد افرادی که در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته‌اند، اذعان کرده‌اند که می خواهند در عکس‌های سلفی زیباتر بیفتند.

این در حالیست که در سال ۲۰۱۶ رقم مذکور ۴۲ درصد از کاربران و افراد را تشکیل می‌داد که آمار رو به رشد از عمل‌های جراحی و کشش به سمت و سوی عکس‌های سلفی زیباتر به وضوح نشان‌دهنده آن است که این مساله در سال‌های آینده رو به وخامت خواهد رفت.
کد مطلب: 52158
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام