۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷

تحولاتی در به‌روزرسانی‌های تازه گوگل

ایتنا - متخصصین در این میان، بیش از همه چیز، منتظر مهم‌ترین بخش برنامه، یعنی رونمایی از اندروید P هستند.
تحولاتی در به‌روزرسانی‌های تازه گوگل
درست در زمانی که برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا، توجه همه به ویژه رسانه‌ها را به خود جلب نموده بود و کاربران عموماً به دنبال گوشی‌ها، محصولات و فناوری‌های جدید بودند، برخی تحولات مربوط به گوگل در جریان بود که ظاهراً به چشم نمی‌آمد و البته از رادار متخصصین هرگز مخفی نخواهد ماند!

به گزارش ایتنا از رایورز نخستین نکته مهم از نگاه کارشناسان نرم‌افزار، امکان اجرای برخی نرم‌افزارهای لینوکسی در سیستم عامل کروم.او.اس بوده که تحولی قابل توجه است.

شایان ذکر است که پیش‌تر نیز امکان اجرای Snaps محصول ویندوز در سیستم‌عامل لینوکس فراهم شده بود.

البته پیش از این، با برخی دستکاری‌ و نیز از طریق هک، این امکان وجود داشت، لیکن در حال حاضر، به صورت کاملاً واقعی و طی یک توافق رسمی محقق شده است.
گفته می‌شود این توافق، در حقیقت در قالب یک پروژه با نام "کروستینی" برای این تعامل صورت می‌گیرد.

به نظر کارشناسان، رویداد معروف I/O شرکت گوگل، امسال نسبت به سال‌های پیش، هر چند قدری دیرتر برگزار خواهد شد،‌ اما این تاریخ برای 8 تا 10 ماه مه جاری رسماً تأیید شده است.
اما نکته مهم اینکه در این رویداد، باید منتظر شنیدن و دیدن اصلی‌ترین برنامه‌ها و تحولات و نیز پروژه‌های آینده گوگل در سال آینده بود.
متخصصین در این میان، بیش از همه چیز، منتظر مهم‌ترین بخش برنامه، یعنی رونمایی از اندروید P هستند.
 

گوگل پیش از درباره آن فراوان سخن گفته و برخی برنامه‌ها و اپلکیشن‌ها را برای معرفی ارائه نموده بود که همین امر، کارشناسان را در انتظار مشاهده این نسخه نگهداشته است.

شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات در نسخه جدید، در بخش موسیقی گوگل محقق شده باشد که امکانات نرم‌افزاری، ابزارها و انعطاف‌پذیری فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
به عنوان مثال،‌ می‌توانید از یک صفحه کلید Midi استفاده کنید، خواننده موردنظر خود را بدان بیفزایید و در زمینه استفاده از ابزارهای مرتبط، دستتان کاملاً باز خواهد بود تا بتوانید خلاقیت و هنرنمایی خود را در معرض نمایش گذارید.

از سوی دیگر، در زمینه استفاده بهینه و حرفه‌ای از دوربین گوشی‌های هوشمند، تغییراتی جالب توجه در نسخه جدید به چشم خواهد خورد.

در نهایت اینکه بسیاری شرکت‌ها، توسعه‌دهندگان و کاربران در انتظار رویداد جهانی شرکت گوگل هستند تا علاوه بر کسب خبر از جدیدترین محصولات گوگل، تغییرات در نسخه جدید سیستم‌عامل آن را نیز مشاهده نمایند.
 
کد مطلب: 52153
برچسب ها: گوگل اندروید پی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام