کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخشش واتس اپ برای ویندوزفونی که منسوخ می‌شود!

12 اسفند 1396 ساعت 11:03

ایتنا -هنوز اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ برای سیستم عامل ویندوز فون که در حال منسوخ شدن است، نسخه به‌روزرسانی ارائه می‌دهد.




به گزارش ایتنا از ایسنا، نسخه آزمایشی و بتاورژن ۲.۱۸.۳۰ اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به تازگی برای سیستم عامل ویندوز فون ارائه شده است که قابلیت های جدید و جذابی به این پیام‌رسان افزوده شده است.

یکی از این قابلیت‌های جدید، امکان ارسال  و انتشار موقعیت مکانی زنده و آنی برای دوستان و مخاطبان است که تاکنون تنها برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS ارائه و عرضه شده بود. مدتهاست که واتس اپ با افزایش محبوبیت تلگرام، به رقابت تنگاتنگی با این پیام‌رسان آبی رنگ پرداخته است و طی چند ماه اخیر به افزودن قابلیت‌های مشابه آن اقدام کرده است.  

حالا گزارش‌ها حاکی است که این نسخه آزمایشی و بتا از واتس اپ علاوه بر اضافه کردن قابلیت ارسال موقعیت مکانی زنده، به کاربران ویندوز فون امکان می‌دهد که در گروه‌هایی که عضو آن هستند، بتوانند سرچ کنند و متن، مطلب و پست مورد نظر خود را دوباره بیابند.

سومین قابلیتی که در این نسخه از واتس اپ اضافه شده است، کلیک کردن برروی لینک‌های مستقیم و مشاهده وب سایت‌های مربوطه و مذکور در واتس اپ است.


کد مطلب: 52147

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52147/درخشش-واتس-اپ-ویندوزفونی-منسوخ-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir