۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲

نقش نرم افزار مدیریت قراردادها در کنترل عملکرد شرکت ها

ایتنا - دسترسی سریع به اطلاعات مربوط به قراردادها و ثبت و نگهداری این سوابق از آن مواردی است که ریسک مدیریت و خطاهای کنترلی در امور قرارداد را افزایش می‌دهد. بنابراین با ارائه ابزاری همچون نرم افزار مدیریت قراردادها به سازمان­ها، امکان ثبت و آماده سازی تعهدات قرارداد در حداقل زمان فراهم آمده است.
نقش نرم افزار مدیریت قراردادها در کنترل عملکرد شرکت ها
به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار مدیریت قراردادها آرین سیستم، با بزرگ‌تر شدن شرکت‌ها و سازمان‌ها و تحولات اقتصادی که هر روز شاهد آن هستیم میزان قراردادهای کاری رو به افزایش است و همچنین میزان تنوع و حجم زیاد قراردادها به همراه الحاقیه ها و پیوست آن باعث شده برای دسترسی سریع به این اسناد در نرم افزار مدیریت قراردادها، به سه حوزه قراردادهای پیمانکاری، فروش و کارفرمایی تقسیم بشود که البته این راهکار هم بعد از مدتی به دلیل پرهزینه و دشوار بودن کار دسته‌بندی و مدیریت قراردادها بی‌نتیجه خواهد بود.

راه‌حل چیست؟ امروزه شرکت‌ها و ادارات ترجیح می‌دهند با کنار گذاشتن روش‌های سنتی از روش‌ها و ابزار پیشرو در زمینه فن‌آوری اطلاعات در مدیریت کسب‌وکار خود استفاده کنند. از این رو برای کاهش میزان خطا و به کنترل درآوردن قراردادها، به‌کارگیری نرم افزار امور قراردادها امکان آماده‌سازی و ثبت محتوای قراردادها و همچنین کنترل تعهدات را فراهم کرده و کمک بسزایی در اجرا مفاد و به جریان انداختن فرآیند قراردادهای مختلف در نرم افزار مدیریت قراردادها در کلیه واحدهای مجری قرارداد به وجود آورده است.
 
نرم افزار مدیریت قراردادها - نرم افزار امور قراردادها | <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

یک نرم افزار امور قراردادها یکپارچه و مناسب چه ویژگی هایی دارد؟
از آنجایی که داشتن نیرویی که مهارت کافی در زمینه مدیریت امور قراردادها داشته باشد موردی مشکل و هزینه بر است، در نتیجه مدیران سازمان ترجیح می‌دهند با استفاده از نرم افزار امور قراردادها یک الگو استاندارد و اصولی برای مدیریت هر یک از قراردادهای مشابه تعریف کنند. اما نکته مهم این است که در تهیه نرم افزار مدیریت قراردادها باید یک سری از فاکتورها را برای کاهش هزینه‌های خود در نظر گرفت. از ویژگی‌های خاص خرید نرم افزار مدیریت قراردادها می‌توان اشاره کرد به:

تحت وب بودن نرم افزار مدیریت قراردادها: طراحی نرم افزار امور قراردادها باید به نحوی باشد که امکان دریافت صورت وضعیت اطلاعات قرارداد در هر زمان چه در داخل سیستم چه در هر مکان دیگری با استفاده از سیستم تحت شبکه اینترنت وجود داشته باشد.

چند کاربری با امکان تنظیم دسترسی : در نرم افزار امور قراردادها دسترسی افراد از مسئول مناقصات گرفته تا مدیر امور قراردادها از آن ویژگی‌های با اهمیتی است که شاید کمتر کسی به آن توجه کند. چراکه تعیین و تنظیم مراحل اجازه دسترسی و اختصاص گروه کاری خاص توسط مدیران به کاربر، علاوه بر اینکه یک مورد امنیتی است به کاربر اجازه دسترسی به آخرین تغییرات قراردادها و تهیه لیستی از اطلاعات قرارداد را می‌دهد که شاید لازم نباشد هر کسی امکان مشاهده یک سری اطلاعات محرمانه قرارداد را داشته باشد. از چند گزینه‌ای که در تنظیم دسترسی در نرم افزار مدیریت قراردادها باید در نظر گرفت می‌توان به ورود،تأیید، امضاء و مدیریت اطلاعات مربوط به قراردادها اشاره کرد.

این مقاله توسط واحد حوزه بازرگانی و تولید نرم افزار امور قراردادها آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات و خرید نرم افزار مدیریت قراردادها به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه کنید.
کد مطلب: 52106
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام