۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹

شرکت جهان نوین آریا (نیسان) در جمع مشتریان رایورز

استقرار سیستم‌های یکپارچه رایورز با رویکرد MIS (ویندوز و وب) و مبتنی بر فناوری اطلاعات در برخی از حوزه‌های‌عملیاتی در شرکت جهان نوین آریا آغاز گردید.
شرکت جهان نوین آریا (نیسان) در جمع مشتریان رایورز

شرکت جهان نوين آريا، نماينده رسمي فروش و خدمات پس از فروش نيسان در ايران و از بزرگ‌ترين شركت‌هاي گروه هولدينگ جهانگير آريا است. اين شرکت، خودروهاي نيسان ژاپن را با استاندارد‌هاي جهاني و تحت نظارت آن شرکت در ايران ارائه نموده و محدوده فعالیت آن در خصوص واردات و فروش و خدمات پس از فروش خودروهای نیسان است.
استقرار سیستم‌های یکپارچه رایورز با رویکرد MIS (ویندوز و وب) و مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه‌های‌عملیاتی زیر آغاز گردید:
  • -حسابداری مالی و کنترل بودجه دو زبانه تحت وب
    -مدیریت وجوه نقد (خزانه داری)
    -کنترل موجودی و حسابداری انبار
    -فروش
    -اموال و دارایی‌های ثابت
    -حقوق و دستمزد
    -ابزار گزارش‌دهی‌ مدیریت (MRS) تحت وب
    -ابزارهای واسط جهت برقراری ارتباط با سیستم فروش و خدمات پس از فروش سون سافت
     

     
دستاوردهای حاصل از استقرار سیستم‎های فوق در این شرکت به قرار زیر خواهد بود:
  • -تبادل اطلاعات به صورت آنلاین و در لحظه‌ (با مکانیزه شدن ارتباط سيستم خدمات پس از فروش سون -سافت و سیستم‌های رایورز)
    -ارتقاء سطح رضايتمندي طرف‌هاي تعامل (درون/برون سازماني)
    -ارتقاء سطح بهره‌وري سازمان
    -تحقق شيوه مديريت بر مبناي اطلاعات
    -افزايش سرعت تصميم‌گيري
    -كنترل نسبي منابع سازماني و جلوگيري از هرز رفت آنها
کد مطلب: 52049
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام