۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸

اپلیکیشن موبایل مایکروسافت با قابلیت انتقال بی‌سیم تصاویر

ایتنا- اپلیکیشن موبایل مایکروسافت می‌تواند تصاویر را از اندروید و آی.اُ.اس، به صورت بی‌سیم منتقل کند. تصاویر ویندوز 10 دارای یک اپلیکیشن "Photos Companion" هستند که فایل‌ها را به صورت مستقیم از موبایل به کامپیوتر منتقل می‌کند.
اپلیکیشن موبایل مایکروسافت با قابلیت انتقال بی‌سیم تصاویر
مایکروسافت، به تازگی اپلیکیشن جدیدی برای انتقال بی‌سیم ویدئوها و تصاویر از دستگاه‌های موبایل به برنامه "Microsoft Photos" ویندوز 10 طراحی و منتشر نموده است.
این برنامه انتقال تصویر که با نام "Photos Companion" شناخته می‌شود، صرفاً مخصوص ارسال تصاویر و ویدئوها از دستگاه اندروید یا iOS به برنامه تصاویر مایکروسافت است که به صورت خودکار در ویندوز 10 وجود دارد.

به گزارش  ایتنا از رایورز این سرویس انتقال بر اساس کدهای QR و وای‌فای کار می‌کند و تا زمانی که کامپیوتر ویندوز 10 در همان شبکه‌ دستگاه‌های اندروید یا iOS قرار داشته باشد، به خوبی عمل می‌کند.
برای انتقال تصاویر می‌توان از تنظیمات برنامه تصاویر استفاده کرد و تصاویر و ویدئوها را از طریق وای‌فای منتقل نمود.
 
مایکروسافت قابلیت مشابهی را در سرویس "OneDrive" نیز قرار داده که اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدئو‌های خود را به شبکه ابری انتقال داده و با ورود به کاربری مایکروسافت خود در یک کامپیوتر، بدانها دسترسی پیدا کنید؛ دقیقا مشابه کاری که "Camera Upload" دراپ‌باکس انجام می‌دهد.
البته واضح است که بسیاری از افراد مایل به استفاده از فضای ابری و پرداخت هزینه برای آن نیستند و استفاده از یک برنامه جایگزین و آفلاین برایشان گزینه بهتری محسوب می‌شود.
 
 
تمامی افراد می‌تواند به راحتی به برنامه "Photo Companion" دسترسی داشته باشند، اما افرادی که این برنامه را طراحی کردند، پیاده‌سازی و اجرای این برنامه را در ویندوز 10 انجام دادند.
مایکروسافت به این نتیجه رسیده است که اغلب دانش‌آموزان در تعریف داستان از طریق ویدئو مهارت بالایی دارند، اما هنگام انتقال محتوا از گوشی هوشمند خود به کامپیوتر، دچار مشکل می‌شوند.
 
انتقال عکس از آیفون و آیپد‌ها به کامپیوتر‌های ویندوزی هرگز کار آسانی نبوده و پروسه پیچیده و خسته‌کننده‌ای دارد. به خصوص حالا که درگاه‌های قدیمی USB دارند جای خود را به USB-C می‌دهند، این کار دشوار‌تر نیز شده است. این برنامه می‌تواند این مشکل را نیز به راحتی برطرف نماید.
 
کد مطلب: 52030
نام شما
آدرس ايميل شما


عسل
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام عالی بود...... تشکر از زحماتتون
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام