۷
۴
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸

کشینه "Cashineh" راه جدید خرید اینترنتی ارزانتر، از فروشگاه های اینترنتی معتبر

کشینه یک مجموعه Affiliate marketing  است که امکان خرید اینترنتی با هزینه کمتر را برای کاربران فراهم کرده است و از طرفی افزایش فروش را برای فروشگاه های اینترنتی ایجاد میکند.
کشینه "Cashineh" راه جدید خرید اینترنتی ارزانتر، از فروشگاه های اینترنتی معتبر

با استفاده از کشینه می‌توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر محصولات مورد نیاز خود را خرید کنید و بخشی از هزینه خود را پس بگیرید!

Cashineh چیست؟
کشینه نام برند استارت آپ جدیدی است که مدل جدیدی از خرید اینترنتی با استفاده ازCash Back  را برای اولین بار در ایران ارائه میدهد. در واقع کشینه یک مجموعه Affiliate marketing  است که امکان خرید اینترنتی با هزینه کمتر را برای کاربران فراهم کرده است و از طرفی افزایش فروش را برای فروشگاه های اینترنتی ایجاد میکند.

کاربران در کشورهای توسعه یافته از این راهکار برای صرفه جویی در هزینه های خود استفاده میکنند و اکنون این راهکار از طریق این شرکت معتبر در اختیار ایرانیان نیز قرار گرفته است.
مدل خرید از طریق کشینه بسیار آسان است و کاربران به راحتی با پر کردن یک فرم عضو کشینه میشوند. سپس میزان تخفیف محصولات مختلف را در سایت کشینه بررسی میکنند و به وب سایت فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود وارد میشوند. مراحل خرید اینترنتی باهمان شرایط همیشگی طی میشود و شما کالای خود را دریافت میکنید.
در این مرحله است که شما با ورود به سایت کشینه میتوانید بخشی از هزینه کالای خریداری شده را پس بگیرید ! واین واقعا لذت بخش است که بتوانیم کالای مورد نظرمان را از فروشگاه آنلاین معتبری که میشناسیم خریداری کنیم و در هزینه ها نیز صرفه جویی کنیم.

تنوع کالا در دسته بندی های مختلف و همکاری با فروشگاه های اینترنتی معتبر مهمترین دلایل محبوبیت کشینه میان کاربران است.
کشینه درصدد است تا با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی در حوزه خرید روشی را رواج دهد که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور باشد، و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفۀ اقتصادی بالایی داشته باشد.


کشینه

در شرکت کشینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان مهمترین هدف است تا امکان بهترین خریدها را از بهترین‌ها فروشگاه ها برای مشتریان فراهم کنند. به عبارت دیگر هدف این مجموعه  مشتری محوری است و تیم کشینه تمام تلاش خود را میکند تا بهترین پیشنهادات را به مشتریان خود ارائه دهد .
همچنین از مهمترین آرمانهای کشینه بالا بردن میزان فروش برای فروشگاه های عضو کشینه و کمک به مشتریان کشینه برای بهترین و به صرفه ترین خرید آنلاین میباشد.
در کشینه شما میتوانید خریدی هوشمندانه تر و ارزانتر داشته باشید و بهترین کوپن ها،بهترین درصد کشینه و سرویس بی نظیر را با عضویت رایگان دریافت کنید.

ممکن است بعضی افراد بپرسند که Cashineh چطور می تواند تخفیف نقدی از بسیاری از فروشگاه های آنلاین دریافت کند؟
ساده است: فروشگاه هایی که شما در سایت کشینه مشاهده می کنید یک کمیسیون از هر فروش به کشینه پرداخت می کنند، اکثر وب سایت هایی که بر پایه فروش هستند این کمیسیون را برای خود نگه می دارند اما کشینه بیش تر این کمیسیون را به کاربرانش باز می گرداند.
تیم کشینه همواره مجموعه ای از کوپن تخفیف آنلاین و تخفیف های نقدی را به خریداران خود ارائه می کند و سریع ترین راه جهت دسترسی به فروشگاه های آنلاین را فراهم آورده است که این امر باعث می شود که خرید کردن از کشینه، سریع و راحت و اقتصادی باشد.
کشینه با قرار دادن لینک وب سایت فروشگاه ها در ویترین خود فضایی را ایجاد می کند که فروشگاه ها بیش تر در معرض دید کسانی قرار بگیرند که واقعا قصد خرید دارند و از کنار آن به راحتی نمی گذرند و همچنین باعث ترغیب کاربران میشود تا از سایت فروشگاه ها دیدن کنند که این امر به افزایش ترافیک فروشگاه ها کمک می کند. یعنی سبد خرید برای کاربران فروشگاه ها بزرگ تر می شود و بنابراین تعداد خریدها از فروشگاه های موجود در کشینه زیادتر می شود.
همچنین یکی از این ویژگی‌های جذاب این است که به محض عضویت در وبسایت  www.Cashineh.com مبلغ ۶ هزار تومان کشینه به عنوان پاداش خوش‌آمدگویی به حسابتان واریز خواهد شد و با عضویت هر فرد جدیدی که از طریق شما با کشینه آشنا شود، مبلغ  ۸ هزار تومان کشینه دریافت خواهید کرد.
 
منبع : ویرلن
 
کد مطلب: 52023
برچسب ها: Cashineh
نام شما
آدرس ايميل شما


صادق
feedback
Iran, Islamic Republic of
من با استفاده از کشینه تونستم یه پولیم پس انداز کنم از طریق خرید های آنلاینم. به همه پیشنهاد می کنم یه بار امتحان کنند.
بهزاد حمیدی
feedback
United States
با سلام.
می خواستم تجربه شخصی خریدم به واسطه وبسایت کشینه را بیان کنم.
قبل از ورود به فروشگاه مقصدم وارد کشینه شدم و ثبت نام کردم، بعد وارد لینک فروشگاه مقصدم شدم و خرید خودمو روی وبسایت مقصد انجام دادم. کمتر از 24 ساعت بعد 10% از مبلغ خریدم اومد تو حساب کشینم و منم انتقال دادم به حساب بانکیم.
چندین تا از دوستامو هم عضو کشینه کردم و 8 هزار تومان بابت هرکدوم از اونا گرفتم.
شمام می تونین رو این لینک کلیک کنید تا روی خریدهاتون پول پس بگیرین.

https://cashineh.com/ /r/133
حسین مزروعی
feedback
United States
با رشد بازار تجارت الکترونیک خیلی جای کشینه تو بازار ایران خالی بود. کاربرا به راحتی می تونن از خرید های آنلاینشون پول در بیارن.
سارا خدادوست
feedback
United States
چند بار از طریق این سایت خرید آنلاین کردم. به نظرم سایت خوبیه. اگه می خوایین از سایتی خرید کنین اول به سایت یه نگاه بندارین اگه لینکش اونجا باشه بهتون پول می ده!
بابت این اطلاعاتی که دادم اگر میخواین عضو کشینه شین لطفا از کد من استفاده کنین. :) آخه واس همینم پول میده
https://cashineh.com/r/75
Vahid khodadoost
feedback
United States
Definitely recommend that to all online shoppers.
زهرا آشتیانی
feedback
United States
خیلی وبسایت مفید و به درد بخوریه. امیدوارم به زودی فروشگاه های بهتریو تو کشینه ببینیم.
حسین
feedback
United States
خیلی تو این بازار خراب می تونه هزینه هارو بیاره پایین.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام