۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵

آفیس 2019 فقط برای کاربران ویندوز 10

ایتنا - مایکروسافت می‌گوید فقط کاربران سیستم عامل ویندوز 10 می‌توانند از برنامه آفیس 2019 که طی ماه‌های آینده عرضه می‌شود استفاده کنند.
آفیس 2019 فقط برای کاربران ویندوز 10



البته کاربران رایانه‌های مک از این سختگیری مستثنی هستند، اما کاربران ویندوزهای 7 وقدیمی تر نمی‌توانند از تازه ترین نسخه از برنامه اداری آفیس استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از فارس، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد بدین شیوه کاربران را به زور به استفاده از ویندوز 10 و مهاجرت به این سیستم عامل ترغیب کند. ظاهرا این شرکت از سرعت مهاجرت به ویندوز 10 راضی نیست.

کاربرانی که کماکان به استفاده از ویندوزهای قدیمی اصرار داشته باشند مجبور خواهند بود به سراغ خدمات کلود آفیس یا آفیس 365 بروند. کارشناسان می‌گویند بسیاری از کاربرانی که هنوز به ویندوز 10 مهاجرت نکرده اند، کاربران شرکت‌های خصوصی و دولتی هستند که در این زمینه تصمیم گیر نیستند و کارفرمایانشان دلیل منطقی برای این کار ندارند.

برخی صاحب نظران هشدار می‌دهند که این نوع سختگیری‌های مایکروسافت ممکن است باعث مهاجرت کاربران به برنامه‌های متن باز رقیب آفیس مانند اوپن آفیس، لیبره آفیس و غیره شود. آفیس 2019 در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 51943
نام شما
آدرس ايميل شما


typeman9
feedback
Iran, Islamic Republic of
سختگیریهای مایکروسافت کاملا به ضرر خودش تموم میشه و عملا کاربرها رو از ویندوز فراری میده . برای کاربر اصلا مشکلی برای مهاجرت به لینوکس و لیبره افیس وجود نداره . بعنوان نمونه خود من الان مدتیه که ویندوز 10 رو کاملا پاک کردم و از لینوکس اوبونتو 17.10 و لیبره افیس استفاده میکنم و کاملا راضی ام .
مایکروسافت با اینکارها فقط خودش رو بی اعتبار میکنه .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام