۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۲

آمازون در ۲۰ شهر دنیا دفتر مرکزی تاسیس می‌کند

ایتنا - شرکت آمازون اعلام کرد که برای تاسیس دفاتر مرکزی خود در شهرهای مذکور بودجه‌ای بالغ بر 5 میلیارد دلار در نظر گرفته است.
آمازون در ۲۰ شهر دنیا دفتر مرکزی تاسیس می‌کند
شرکت آمازون اخیرا لیستی حاوی 20 شهر مختلف را منتشر کرده که قرار است دفتر مرکزی ثانوی آن در شهرهای مذکور تاسیس شود، ضمن اینکه مطابق استراتژی تازه این شرکت، مقرر شده در شهرهای بوستون آمریکا و پترزبورگ روسیه مراکز توسعه فناوری نیز دایر گردد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم این شرکت بزرگ فناوری هم اکنون 238 مرکز مستقیم در کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک راه‌اندازی کرده است و با این وجود لیست جدید خود را به 20 شهر کاهش داده است تا کنترل بیشتری بر آنها داشته باشد.

شرکت آمازون همچنین اعلام کرده است که برای تاسیس دفاتر مرکزی خود در شهرهای مذکو، بودجه‌ای بالغ بر 5 میلیارد دلار در نظر گرفته است و از این طریق تصمیم دارد 50 هزار فرصت شغلی جدید را ایجاد کند.

بنظر کارشناسان، اجرای این طرح به آمازون کمک می‌کند تا در کشورهایی که مالیات‌های دولتی در آن بسیار زیاد است، شرکت مذکور بتواند با نفوذ بیشتر حضور داشته باشد و فعالیت‌های خود را کنترل کند.
 

از سوی دیگر، شهرهایی که نام آنها در لیست مذکور منتشر شده است از آمازون خواسته‌اند جزئیات بیشتری را در مورد طرح خود منتشر کند.
شرکت آمازون نیز در راستای این طرح از دولت‌های محلی درخواست کرده است آمارهای مربوط به سطح تحصیلات، جرم و جنایت، جاذبه‌های فرهنگی، زیرساخت‌های حمل و نقل و فرصت‌های تفریحی را در اختیار این شرکت بگذارند.

البته گفتنی است این طرح آمازون انتقاداتی را نیز به دنبال داشته است، ضمن اینکه هنوز به درستی مشخص نیست بزرگ‌ترین توسعه دهنده خدمات پردازش ابری و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان از چه زمانی دفاتر مرکزی جدید خود را در شهرهای یاد شده تاسیس می‌کند.
 
کد مطلب: 51837
نام شما
آدرس ايميل شما


freemotion
feedback
Turkey
در کدام شهرها؟ اسمشون رو که مشخص نکردین
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام