۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

کارهایی که می‌توانید آنلاین انجام دهید

ایتنا - جست‌وجوی اطلاعات مورد نیاز، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، گوش کردن موسیقی و خرید آنلاین از جمله کارهایی است که می‌توان آنلاین انجام داد.
کارهایی که می‌توانید آنلاین انجام دهید



امروزه کارهای زیادی وجود دارد که می‌توان به صورت آنلاین انجام داد. اطلاعات را به سرعت پیدا کرد، امور مالی و فروشگاه خود را مدیریت کرد، سرگرم شد و با افراد در سراسر جهان ارتباط برقرار کرد.
 
به گزارش ایتنا از ایسنا، در صورتی که از اینترنت با سرعت بالا برخوردارید، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توان انجام داد. یعنی زمانی که در منزل هستید به راحتی  می‌توانید خود را سرگرم کنید، با دوستان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، امور مالی خود را مدیریت و از فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید.
 
فارغ از اینکه  فرهنگ استفاده از فضای مجازی همچون سایر تکنولوژی‌های وارداتی، از ابتدا و آنطور که باید به کشور وارد نشد و گاهی این موضوع موجب به بیراهه‌ رفتن برخی از کاربران جوان شده است و جدا از اینکه از میان گستره وسیع اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از جمله سوژه‌هایی است که این روزها مطبوعات و رسانه‌ها روی آن کلیک کرده و آن را از ابعاد مختلف زیر بوته نقد می‌برند و مسئولان نیز در این باره اظهارنظرهای متفاوتی عنوان می‌کنند و همچنین با وجودی که بارها گفته شده اینترنت، معضلات و مشکلات پنهان زیادی دارد که باید مسئولان و رسانه‌ها در آگاه‌سازی این مسائل اقدامات بیشتری انجام دهند؛ در اینجا مواردی که امروزه بیشتر از اینترنت استفاده می‌شود بیان شده است:
پیداکردن آنلاین اطلاعات؛ با استفاده از موتورهای جست‌وجو، مانند گوگل، می‌توان هر گونه اطلاعات که دنبال آن هستید را تنها با چند کلیک بر روی ماوس سیستم خود، آنها را پیدا کنید. به سادگی کلمات‌کلیدی مربوط به جستجوی خود را تایپ کنید و لیستی از وب‌سایت‌ها را فقط در عرض چند ثانیه دریافت کنید.
پست الکترونیک؛ سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای ارسال و دریافت پیام در شبکه اینترنت است.
شبکه‌های اجتماعی؛ سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و تلگرام، یک راه آسان و راحت برای برقراری ارتباط با دوستان و نزدیکان هستند.
گفتگو و پیام‌فوری؛ اینترنت این اجازه را به ما می‌دهد تا پیام‌های کوتاه را در کمترین زمان ممکن ارسال و دریافت کرد، بنابراین می‌توان خیلی سریعتر و راحت‌تر از ایمیل صحبت کرد.
رسانه‌های آنلاین؛ می‌توان با توجه به خدمات پهنای‌باند با سرعت بالا و با استفاده از خدمات یوتیوب، Netflix و Hulu، فیلم‌ها را تماشما کرد و به موسیقی‌ها گوش داد.
کد مطلب: 51808
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام