۰
plusresetminus
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

آمازون کنترل صوتی را به برنامه اندروید الکسا اضافه می‌‌کند

ایتنا- اکنون اپلیکیشن الکسای آمازون، قابلیت‌ها و توانایی‌های زیادی دارد. شرکت آمازون قصد دارد که قابلیت‌ کنترل صوتی را به این اپلیکیشن اضافه کند. در ضمن به روزرسانی اپلیکیشن آی.اُ.اس هم در راه است.
آمازون کنترل صوتی را به برنامه اندروید الکسا اضافه می‌‌کند
شرکت آمازون قصد دارد که فرمان‌های کامل صوتی را طی یک به‌روزرسانی تازه، به برنامه اندرویدی الکسا اضافه نماید. شایان ذکر است که پیش از این، این برنامه صرفاً با سخت‌‌افزارهایی مانند اکو در ارتباط بود و امکان مدیریت مهارت‌های الکسا را برای کاربران فراهم می‌ساخت.
مطابق اعلام این شرکت، هنگامی که به‌روزرسانی این برنامه انجام گیرد، کاربران قادر خواهند بود به لیست امکانات و قابلیت‌های جدید آن از جمله سرفصل اخبار مهم جهان، وضعیت آب‌ و هوا و سایر اطلاعات موردنیاز دسترسی یابند.

به گزارش ایتنا از رایورز این دستیار هوشمند صوتی قادر به کنترل دستگاه‌های هوشمندی خواهد بود که تعداد زیادی از آنها در نمایشگاه CES 2018 ارائه شدند. گفتنی است این به‌روزرسانی به زودی در گوگل‌پلی و فروشگاه برنامه‌های آمازون عرضه خواهد شد.
همچنین آمازون قصد دارد که یک به‌روزرسانی برای نسخه سیستم‌‌عامل همراه iOS برنامه الکسا را نیز ارائه دهد.
 
آمازون همچنین قصد دارد که فرمان‌های صوتی الکسا را بدان افزوده و امکان کنترل دستیار هوشمند خود را به گوشی‌های اندرویدی بدهد؛ ضمن اینکه در حال حاضر آمازون، الکسا را به برنامه اصلی خرید iOS و اندروید افزوده است.

در طول سه سال گذشته، آمازون، غول خرده فروشی آنلاین دنیا، صاحب دو محصول کاملاً متفاوت با نام تجاری یکسان بوده است.

اولین محصول، الکسا اینترنت، سرویسی آنلاین که وظیفه‌ جمع‌آوری و تحلیل ترافیک وب و رتبه‌بندی دامنه‌های اینترنتی بر اساس میزان بازدید را بر عهده دارد.
محصول دوم، دستیار هوشمند الکساست. برای جلوگیری از اشتباه، محصول اول را «وب‌سایت رتبه‌بندی الکسا» و محصول دوم را «دستیار هوشمند الکسا» نامیده‌اند.

براساس منابع موجود، نام این دو برند، از کتابخانه‌ باستانی اسکندریه (الکساندریا) در مصر الهام گرفته شده است.
طراحان الکسا در نام‌گذاری این محصول، به طور ویژه‌ مجذوب حرف صامت ایکس شدند؛ چرا که شناسایی این حرف توسط الگوریتم‌های تشخیص گفتار به راحتی امکان‌پذیر است.
 
کد مطلب: 51794
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام