کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

HPE با توسعه راهکارهای بلاکچِین به سازمان‌های بزرگ کمک می‌کند

4 بهمن 1396 ساعت 16:18

ایتنا - توسعه راهکارهای بلاکچِین، بخشی از طرح جامع HPE برای پاسخ‌گویی به نیاز سازمان‌های جهانی در مقیاس گسترده محسوب می‌شود.


مرکز توسعه خدمات سازمانی اچ‌پی موسوم به HPE که محصولات، خدمات و راه‌حل‌هایی در امور شرکتی و سازمانی ارائه می‌کند، نخستین راهکار خود در خانواده محصولات حیاتی بلاکچِین را معرفی نمود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، بر اساس بیانیه جدید منتشر شده از سوی شرکت مذکور، راهکار جدید این امکان را فراهم می‌سازد تا کاربران به منظور خلاصی از معضل همیشگی فضا، حجم گسترده‌تری از فضاهای کاری بارگیری شده را روی پلتفرم‌های مختلف سازمانی در اختیار داشته باشند.

«رافائل داویسان» مدیر توسعه جهانی بلاکچِین در شرکت HPE در این خصوص گفت: «سازمان‌های علاقه‌مند به بلاکچِین دریافته‌اند که خدمات پردازش ابری عمومی به تنهایی نمی‌توانند در تمامی شرایط، همه نیازهای غیرکارکردی آنها را پاسخ دهند.»
وی در حقیقت بر این واقعیت تأکید داشت که راهکارهای پیشین از جمله خدمات ابری، همیشه و همه‌جا پاسخ‌گوی کامل نیازها نیستند و نخواهند بود.

او در ادامه توضیح داد: «به منظور استفاده از این خدمات در وسعت بیشتر، آنها به این نتیجه رسیده‌اند که به منظور حرکت همسو با عملیات‌های حیاتی سازمان، زیرساخت‌های پیش‌فرض می‌بایست بخشی از ابزارهای چندگانه سنتی IT بوده و در این میان، خدمات پردازش ابری عمومی و اختصاصی قادر نیستند به تمام نیازهای پیش‌رو پاسخ دهند و در مقابل، خدمات بلاکچِین می‌توانند راهکارهای کاربردی فراوانی را پیش‌ روی سازمان‌ها بگذارند.»

گفتنی است توسعه راهکارهای بلاکچِین، بخشی از طرح جامع HPE برای پاسخ‌گویی به نیاز سازمان‌های جهانی در مقیاس گسترده محسوب می‌شود.
همچنین به نظر کارشناسان این عرصه، پلتفرم‌های HPE Integrity NonStop، امکان مدیریت نقل و انتقالات مالی را نیز فراهم می‌سازند.
 


کد مطلب: 51766

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51766/hpe-توسعه-راهکارهای-بلاکچ-ین-سازمان-های-بزرگ-کمک-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir