۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵

شکایات مقامات چینی از اپل

ایتنا- اخیراً شورای مصرف‌کنندگان شانگهای در طی نامه‌ای درباره موضوع کاهش سرعت آیفون‌های قدیمی از اپل بازپرسی کرده و ضرب العجلی کوتاه‌مدت را برای پاسخ به سؤالات از جانب اپل تعیین کرده است.
شکایات مقامات چینی از اپل
اخیراً شورای مصرف‌کنندگان شانگهای در طی نامه‌ای درباره موضوع کاهش سرعت آیفون‌های قدیمی از اپل بازپرسی کرده و ضرب العجلی کوتاه‌مدت را برای پاسخ به سؤالات از جانب اپل تعیین کرده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی phonearena، چندی پیش مشخص شد که کمپانی اپل در طی اقدامی پنهانی به کاهش سرعت آیفون‌هایی می‌پردازد که باتری‌های ضعیف شده و رو به فساد هستند.

با بازتاب این خبر در مجامع عمومی بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی شکایات متعددی را درباره این اقدام اپل به دادگاه‌های مرتبط ارائه کردند.
 
شرکت اپل نیز در پاسخ به این شکایات به‌صورت رسمی از کاربران عذرخواهی کرده و نیز طرح تخفیفی ویژه‌ای را به این دسته از افراد پیشنهاد کرد که تنها با پرداخت 29 دلار به‌جای 79 دلار می‌توانستند باتری فاسد آیفون خود را تعویض کنند.
 
البته از سوی دیگر این اقدام اپل اعتراضات آن دسته از کاربرانی را برانگیخت که پیش از اعلام این طرح تخفیف باتری دستگاه خود را با رقم واقعی 79 دلار تعویض کرده بودند.
 
در همین راستا نیز شورای مصرف‌کنندگان شانگهای با اتکا به دریافت 2615 شکایت از طرف کاربران نسبت به محصولات و خدمات اپل بر آن شد تا در طی نامه‌ای پیگیر موضوع موردنظر شود.
 
یکی از موضوعات و سؤالات مطرح‌شده در این نامه مربوط به رویکرد آینده اپل در قبال آیفون‌ها و به‌صورت کلی دستگاه‌هایی است که باتری‌های آنها ضعیف شده‌اند. البته هنوز پاسخی قطعی از سوی مقامات اپل در این‌ باره مطرح نشده است.
 
کد مطلب: 51754
برچسب ها: اپل چین
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام