۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷

افشای اطلاعات حیاتی پرچم‌دار بعدی سامسونگ

ایتنا- به‌تازگی یکی از کاربران وب‌سایت ردیت تصاویری را از جعبه تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 عرضه کرده است.
افشای اطلاعات حیاتی پرچم‌دار بعدی سامسونگ
در حالیکه رقابت برندهای بزرگ برای ارائه محصولی جدید با قابلیت‌های متفاوت گرم است، هر یک تلاش می‌کنند محصول جدید را با کمترین اطلاعات و کاملاً غافلگیرانه روانه بازار نمایند.
اما به‌تازگی یکی از کاربران وب‌سایت شبکه اجتماعی ردیت تصاویری را از جعبه تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 عرضه نموده است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم اخیراً مقامات کمپانی سامسونگ در کنفرانس‌های خبری اظهار داشته‌اند که پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس 9 را ماه فوریه رونمایی خواهند نمود.
با این‌ وجود، همچنان بازار افشاگری‌ها و شایعات در این رابطه گرم است و در همین راستا، به‌تازگی یکی از کاربران ردیت تصویری را که ادعا می‌شود از جعبه گلکسی اس 9 گرفته‌ شده، بر روی این وب‌سایت قرار داده است.
 
مطابق تصاویر وی، بر روی این جعبه نیز مانند تمامی جعبه‌های تلفن‌های همراه هوشمند اطلاعاتی درباره دوربین، امنیت، حافظه داخلی بلندگو و... این دستگاه منتشرشده است.
 
 
 
البته لازم به ذکر است که اطلاعات منتشرشده با قابلیت‌های سامسونگ گلکسی اس 8 شباهت بسیار زیادی دارد و به همین جهت نیز بسیاری گمان می‌کنند که این جعبه در واقع تنها نسخه‌ای ویرایش شده از جعبه گلکسی اس 8 است که بمنظور رقابت با آن ارائه می‌گردد.
 
از طرفی دیگر برخی دیگر از متخصصان که پیش‌ از این شباهت بیش‌ از حد گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 را در زمینهٔ مشخصات داخلی پیش‌بینی کرده بودند گمان می‌برند که این جعبه حقیقی باشد.
 
با این‌ وجود همان‌طور که ذکر شد ادعاهای یاد شده از سوی این کاربر چندان موثق نیست و نمی‌توان بر روی آن تأکید کرد و باید تا زمان رونمایی از این دستگاه از سوی سامسونگ منتظر ماند.
 
کد مطلب: 51738
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام