۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸

عرضه نسخه بتای جدید برای iOS

ایتنا- شرکت اپل طی چند روز گذشته، از جدیدترین نسخه بتای سیستم‌عامل همراه خود با شماره بروزرسانی iOS 11.2.5 رونمایی نموده است.
عرضه نسخه بتای جدید برای iOS
شرکت اپل طی چند روز گذشته، از جدیدترین نسخه بتای سیستم‌عامل همراه خود با شماره بروزرسانی iOS 11.2.5 رونمایی نموده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز شرکت اپل طی هفته‌های گذشته از نسخه Public Beta 4 سیستم‌عامل iOS خود رونمایی کرد که ابتدا به نظر می‌رسید این نسخه تغییرات ظاهری چندانی به همراه نداشته است.
این شرکت چند روز پس از ارائه بروزرسانی یاد شده، مجدداً دست بکار شد و به عرضه نسخه iOS 11.2.5 پرداخت که برخی کارشناسان، دلیل این کار را با ارائه قابلیت های جدید در iOS 11.3 مرتبط دانسته‌اند.
 
در عین حال، ارائه این بروزرسانی، بسیاری از کاربران را نومید کرد؛ هر چند با عرضه Public Beta 3 بسیاری از ویژگی‌های جدید نیز عرضه شده بود، اما نسخه جدید تنها بر رفع نقص‌ها تمرکز نموده و ظاهراً دستاورد جدیدی برای کاربران مشتاق به همراه ندارد.
 
 
 
چنانچه در زمره کاربران علاقه‌مند برنامه بتای اپل هستید، خوب می‌دانید که نقص‌های بسیار زیادی که در نسخه‌های بتا وجود دارد، اغلب آزاردهنده و گاه موجب دردسر فراوان خواهد بود و به همین دلیل نیز بروزرسانی رفع نقص‌ها قطعاً برای کاربران، امری مطلوب و مفید خواهد بود.
 
با همه این مقدمات، از دید کارشناسان نرم‌افزار، در حال حاضر این نسخه از سیستم‌عامل همراه iOS در میان گزینه‌های بتای آن، به عنوان بهترین و نیز باثبات‌ترین نسخه شناخته می‌شود.
 
با این حال، اگر از کاربران نسخه‌های بتای iOS هستید، بهتر است بدانید که اپل تا پایان ماه میلادی جاری، بروزرسانی سیستم‌عامل جدیدی را عرضه نخواهد کرد، پس پیشنهاد می‌شود که این بروزرسانی باثبات را در اسرع وقت انجام دهید.
 
کد مطلب: 51725
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام