کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بلندگوی هوشمند گوگل به شبکه وای‌فای آسیب می‌زند

4 بهمن 1396 ساعت 16:33

ایتنا- به‌تازگی نقص جدیدی در بلندگوی هوشمند کمپانی گوگل به نام هوم مکس کشف‌شده است که موجب از دسترس خارج شدن شبکه وای فای می‌شود.



به‌تازگی نقص جدیدی در بلندگوی هوشمند شرکت گوگل به نام "هوم مکس" کشف‌ شده است که عملکرد آن، موجب از دسترس خارج شدن شبکه وای‌فای می‌شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز اخیرا بسیاری از کاربران این بلندگوی هوشمند، گزارش‌هایی را در رابطه با مشکلی در هوم مکس به گوگل گزارش داده‌ بودند که البته در راستای آن نیز پاسخ‌هایی متفاوت را دریافت کرده‌اند.

این مشکل توسط کاربران در فروم اصلی گوگل، بدین صورت مطرح‌ شده بود که به محض اتصال این دستگاه به وای‌فای خانگی، پس از طی مدت زمانی، شبکه وای‌فای از دسترس خارج و دچار اختلال می‌گردد و دسترسی دوباره به آن، نیازمند روشن/خاموش کردن مودم و روتر برای عادی شدن مجدد جریان کار است.
 
البته کاربران مختلف، جزئیات بیشتر و البته کاملاً متفاوتی از این معضل ارائه دادند؛ یکی از کاربران در این رابطه اظهار داشته که این نقص زمانی خود را نشان می‌دهد که هوم مکس، به پخش آنلاین یک شبکه رادیویی پرداخته و یا از اسپاتیفای استفاده می‌کند.

 
همچنین برخی از دیگر کاربران، مشکل یادشده را صرفاً در هنگام کار با مودم TP-Link Archer C7 مرتبط دانسته و از متخصصان این شرکت خواستار توضیح در این رابطه شده‌اند.
کاربران دیگری نیز به مواردی مشابه و نیز گاه بدون یافتن هیچ دلیل موجه اشاره نموده‌اند.
 
 
 
با این‌وجود، به نظر می‌رسد که مشکل یاد شده اساساً از خود دستگاه هوم‌مکس نشأت می‌گیرد و دلیل آن نیز اعمال بار بسیار زیاد بر روی مودم در بازه زمانی کوتاه است.
 
البته گوگل نیز در رابطه با این نقص، سکوت اختیار نکرده و اظهار داشته است که مجدانه در پی حل آن است و همچنین از کاربران این دستگاه خواسته تا بازخوردهای خود را در این رابطه به‌صورت دائمی به این شرکت ارسال نمایند.
 


کد مطلب: 51724

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51724/بلندگوی-هوشمند-گوگل-شبکه-وای-فای-آسیب-می-زند

ايتنا
  https://www.itna.ir