۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸

فهرست محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال ۲۰۱۸

ایتنا - javaScript، Java، Python، Ruby و Perl محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای سال 2018 میلادی محسوب شده و بیشترین درخواست‌ها برای استخدام افرادی ارائه می‌شود که در این زمینه مهارت دارند.
فهرست محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال ۲۰۱۸
برنامه‌نویسی و کدگذاری نرم‌افزاری همچنان به عنوان محبوب‌ترین مهارت در عرصه فناوری محسوب می‌شود و بیشترین فرصت‌های شغلی عرصه فناوری نیز در آن وجود دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز توسعه‌دهندگان برنامه و نرم‌افزارهای مبتنی بر وب، دو دسته از کارشناسانی را تشکیل می‌دهند که بیشترین درخواست برای استخدام آنها وجود دارد و بالاترین دستمزدها در عرصه فناوری سازمانی نیز به آنها پرداخت می‌شود.

یادگیری زبان برنامه‌نویسی، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که هر یک از کارشناسان حوزه IT می‌توانند اتخاذ کنند.
باید توجه داشت روزهایی که کارشناسان روی یک زبان برنامه‌نویسی مهارت داشتند سپری شده‌ و این روزها به مهارت‌های بیشتری در این زمینه نیاز است.

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد هیچ یک از 25 شرکت برتر جهان در فهرست Fortune 500 تمایل به استخدام کارمندان جدید در یک زبان برنامه‌نویسی خاص ندارند و پیش‌بینی کرده‌اند برای سال 2018 میلادی مهارت‌های مختلف در این حوزه را بکار گیرند.
این بررسی‌ها نشان داده است در حال حاضر شرکت‌های بزرگ به طور میانگین کارشناسان برنامه‌نویس مسلط به چهار زبان برنامه‌نویسی مختلف را در اختیار دارند.

با این وجود، چنانچه جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به عنوان برنامه‌نویس در یکی از 25 شرکت بزرگ جهان استخدام شوید، بهتر است یکی از پنج زبان javaScript، Java، Python، Ruby و Perl را بیاموزد.

کارشناسان بر این باورند که javaScript، Java، Python، Ruby و Perl محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای سال 2018 میلادی محسوب شده و بیشترین درخواست‌ها برای استخدام افرادی ارائه می‌شود که در این زمینه مهارت دارند.
 
کد مطلب: 51682
نام شما
آدرس ايميل شما