کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

IBM به شرکت هواپیمایی امارات خدمات ابری می‌دهد

سايت خبری ايتنا , 23 دی 1396 ساعت 3:00

ایتنا - شرکت IBM در نظر دارد با ارایه یک راهکار اختصاصی پردازش ابری، دو مرکز داده این خطوط هوایی در شهر دبی را هم به‌روز کند.


بر اساس قرارداد جدید منعقد شده به ارزش 85 میلیون دلار، شرکت IBM معتقد شده است با به‌روزرسانی زیرساخت‌های IT سازمانی در خطوط هواپیمایی امارات، خدمات پردازش ابری خود را برای مدیریت هرچه بهتر عملیات‌های این شرکت در سراسر جهان ارائه کند.

به گزارش ایتنا به نقل از آی‌تی‌پی، بر اساس این قرارداد که دوره زمانی آن 10 سال تعریف شده است، شرکت IBM به صورت روزانه مانیتورینگ و بررسی زیرساخت‌های IT هواپیمایی امارات را برعهده می‌گیرد تا به خطوط پروازی این شرکت امکان دهد آخرین نوآوری‌های استراتژیک از جمله اپلیکیشن‌های سازمانی ارتقاء یافته، محیط انعطاف‌پذیر، سیستم‌های مقیاس بزرگ و کاهش هزینه‌های عملیاتی را در اختیار بگیرند.

شرکت IBM همچنین در نظر دارد مدیریت محیط پشیتبانی از شرکت هواپیمایی امارات را هم عهده‌دار شود و با ارائه یک راهکار اختصاصی پردازش ابری، دو مرکز داده این خطوط هوایی در شهر دبی را هم به‌روز کند.

همچنین گفته شده است که IBM خدمات شبکه‌ای مرکز داده را نیز در اختیار هواپیمایی امارات می‌گذارد تا کارمندان این شرکت بتوانند به محیط مرکزی خدمات IT دسترسی داشته باشند، اپلیکیشن‌های لازم برای دسترسی به سیستم‌های حیاتی از راه دور را مورد استفاده قرار دهند، و در هر ساعت از شبانه‌روز در هر نقطه جغرافیایی از زمین بتوانند خدمات سازمانی هواپیمایی امارات را به کار گیرند.

«نیتان چوپرا» مدیر مرکز خدمات استراتژیک IT هواپیمایی امارات در این خصوص گفت:‌ «کلید اصلی مرکز توسعه فناوری شرکت هواپیمایی امارات این است که زیرساخت‌های داده را به فضای پردازش ابری انتقال می‌دهد و بنابراین ما می‌توانیم ضمن کاهش هزینه‌های خود، سرعت دریافت سرویس‌های مورد نیاز خود را هم بیشتر کنیم. شرکت IBM از قدیمی‌ترین شرکای ما محسوب می‌شود و بسیار خوشحالیم که همکاری‌های خود را با آن بیشتر می‌کنیم.»
 


کد مطلب: 51674

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51674/ibm-شرکت-هواپیمایی-امارات-خدمات-ابری-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir