۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱

ارائه خدمات ارتباطی ویژه بین واتس‌اپ و اینستاگرام

ایتنا- مقامات شرکت فیس‌بوک در پی آنند تا ویژگی‌ جدیدی را برای کاربران ایجاد نمایند که از طریق آن، استوری‌های خود را در دو نرم‌افزار اینستاگرام و واتس‌اپ به‌صورت هم‌زمان به اشتراک گذارند.
ارائه خدمات ارتباطی ویژه بین واتس‌اپ و اینستاگرام
نرم‌افزارهای پایه برای شبکه‌های اجتماعی، به ویژه شبکه‌های موبایلی، امروز از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارها و البته با میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان محسوب می‌گردند.
دو شبکه اجتماعی مشهور اینستاگرام و واتس‌اپ را باید جزو پیشقراولان این عرضه دانست، که البته هر دو هم‌اکنون متعلق به شرکت فیس‌بوک هستند.

به تازگی معلوم شده مقامات شرکت فیس‌بوک در پی آنند تا ویژگی‌ جدیدی را برای کاربران ایجاد نمایند که از طریق آن، استوری‌های خود را در دو نرم‌افزار اینستاگرام و واتس‌اپ به‌صورت هم‌زمان به اشتراک گذارند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی phonearena، استوری‌های اینستاگرام به‌عنوان یکی از ویژگی‌های پرطرفدار این نرم‌افزار از ماه مارس سال 2017 میلادی راه‌اندازی شد که از همان زمان، مورد اقبال کاربران قرار گرفت.
این ویژگی برخلاف فیس‌بوک در نرم‌افزار اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی یافته و بسیاری از کاربران روزانه از آن استفاده می‌کنند.
 
به همین ترتیب نیز فیس‌بوک بر آن شده است تا این بار، استوری‌های اینستاگرام را با دیگر نرم‌افزار تحت کنترل خود یعنی واتس‌اپ یکپارچه‌ نماید. 
 
البته جالب است بدانید که این ویژگی هم‌اکنون به‌صورت آزمایشی و بدون هیچگونه اعلام رسمی، برای برخی از کاربران واتس‌اپ و اینستاگرام در کشور برزیل فعال‌ شده است.
 
بر اساس اظهارات مقامات فیس‌بوک، عملکرد موردنظر بدین‌ترتیب است که این سری از استوری‌ها دقیقاً مطابق با سیاست‌های رمزگذاری واتس‌اپ محافظت‌ شده‌اند، ضمن اینکه 24 ساعت پس از انتشار نیز به‌صورت خودکار پاک خواهند شد.
 
البته هنوز اطلاعاتی در زمینه زمان عرضه عمومی این ویژگی و دسترسی همگانی آن منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده، بسیاری از کاربران کشورهای مختلف بتوانند بدان دسترسی پیدا کنند.
 
کد مطلب: 51664
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام