۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰

کشف راز شارژ باتری‌ها توسط یک بنگاه سخت‌افزاری

ایتنا- بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از تحقیقات شرکت Cadex، شارژ کامل باتری‌های لیتیوم یونی تلفن‌های همراه هوشمند، طول عمر آنها را محدود می‌کند.
کشف راز شارژ باتری‌ها توسط یک بنگاه سخت‌افزاری
بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از تحقیقات شرکت Cadex، شارژ کامل باتری‌های لیتیوم یونی تلفن‌های همراه هوشمند، طول عمر آنها را محدود می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز شرکت تولید ابزار تست باتری‌های دستگاه‌های هوشمند به‌تازگی یافته‌های خود را در وب‌سایت رسمی‌ خود منتشر کرده است.
بر اساس یافته‌های این شرکت، شارژ 100 درصدی دستگاه‌ها می‌تواند طول عمر آنها را کم کند، ضمن اینکه کاهش شارژ باتری تا زیر 25 درصد نیز می‌تواند آسیب‌های جدی‌ به آن وارد کند.
 
طبق توصیه‌های این شرکت، بهتر است همیشه دستگاه خود را با شارژ بین 65 تا 75 درصد نگه‌دارید، زیرا در این صورت باتری دستگاهتان بیشترین طول عمر را خواهد داشت.
 
با این‌ حال، اگر انجام این کار در عمل برایتان چندان مقدور نیست، می‌توانید دستگاه خود را بین شارژ 45 تا 75 درصد نگه‌دارید که این بازه درصدی به نسبت بازه پیشین، در بیشتر شرایط عملی‌تر به نظر می‌رسد.
بدین‌ترتیب، اغلب کاربران با لحاظ کردن این شرط، می‌توانند به باتری خود بیش از گذشته اتکاء نمایند.
 
به نظر کارشناسان، اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت در واقع نشان‌ دهنده این است که برخلاف برخی نظرات پیشین، تعداد دفعات شارژ باتری هیچ تأثیری بر عملکرد و طول عمر آن نخواهد داشت.
 
بر همین اساس، در هر زمان و مکانی که باشید می‌توانید دستگاه خود را حتی به مدت محدود به شارژ متصل کنید و درباره سلامت باتری آن هیچ نگرانی‌ نداشته باشید.
 
کد مطلب: 51586
برچسب ها: شارژ باتری
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام