۰
plusresetminus
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰

مایکروسافت به دنبال شماره تلفن‌‌ شما نمی‌گردد

ایتنا - در نسخه جدید مایکروسافت کلید «پرش» را هم قرار داده است تا در مراحل نصب و راه‌اندازی، در صورتی که تمایل ندارید شماره تلفن خود را وارد نکنید.
مایکروسافت به دنبال شماره تلفن‌‌ شما نمی‌گردد
پس از آنکه اعلام شد یک حفره نرم‌افزاری جدید باعث دسترسی به شماره تلفن کاربران روی دستگاه‌های مبتنی بر ویندزو می‌شود، مایکروسافت یک نسخه به‌روزرسانی را برای اعضای گروه آزمایشی Windows Insiders منتشر کرد تا مشکل پیش آمده را برطرف کند.

به گزارش ایتنا به نقل از اینکوئیرر، آخرین نسخه به‌روزرسان مایکروسافت با کد 17063 منتشر شده است و در این ویرایش مایکروسافت کلید «پرش» را هم قرار داده است تا در مراحل نصب و راه‌اندازی، در صورتی که تمایل ندارید شماره تلفن خود را وارد نکنید و با زدن این دکمه به مرحله بعد بروید.

ماجرا از این قرار است که در حالت تئوری برای استفاده از برخی سرویس‌های ویندوز از جمله Cortana که از آنها می‌توان به صورت همزمان روی چند دستگاه استفاده کرد، گزینه وارد کردن شماره تلفن اختیاری باشد. ولی در آخرین نسخه‌ای که تا امروز استفاده می‌شد این گزینه اجباری بود و اگر کاربران شماره تلفن خود را وارد نمی‌کردند به مرحله بعد نمی‌رفتند.

شرکت مایکروسافت همزمان با انتشار این به‌روزرسانی اعلام کرد که همواره به حریم شخصی کاربران احترام می‌گذارد و اگر مشکلی در این زمینه پیش بیاید به زودی آن را برطرف می‌کند تا به حقوق کاربران تعرض نشود.
 
کد مطلب: 51577
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام