کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نوش دارو پس از مرگ آیفون!

سايت خبری ايتنا , 12 دی 1396 ساعت 14:29

ایتنا- این کمپانی در جهت دلجویی از کاربران خود طرحی را عرضه کرده است که به‌موجب آن افراد دارای آیفون‌های قدیمی‌تر می‌توانند باتری‌های فاسد شده دستگاه خود را به‌جای 79 دلار تنها با 29 دلار جایگزین کنند.


بر اساس اظهارات منتشرشده از کمپانی اپل در وب‌سایت رسمی‌اش، این شرکت از کاربران خود در رابطه با کاهش سرعت عملکرد دستگاه‌های قدیمی‌تر عذرخواهی کرده است.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی theguardian، چندی پیش افشاگری‌های جدیدی از کمپانی اپل مطرح شد که بر اساس آنها مشخص شد که این کمپانی عملکرد دستگاه‌های قدیمی‌تر خود را کند می‌کند.
این عمل به‌خصوص بر روی دستگاه‌هایی نظیر آیفون 6، آیفون 6 اس، آیفون 7 و آیفون SE انجام شده بود که باتری‌های قدیمی‌تری داشته‌اند.
 
اپل در طی بیانیه‌ای دلیل انجام این کار را کاهش عملکرد باتری‌های لیتیوم یونی در طول زمان معرفی کرد و اظهار داشت که این کاهش سرعت عمدی برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی این دستگاه‌ها بوده است.
 

 
 
با این‌ وجود شکایت‌های بسیار زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی علیه این کمپانی به دادگاه‌های ایالات مختلف آمریکا عرضه‌ شده است که اپل را با دردسرهای جدی روبرو ساخته است.

اپل نیز به دنبال این اقدام کاربران در وب‌سایت رسمی خود از آنها عذرخواهی کرده و اظهار داشته است که سوءتفاهم شدیدی در رابطه با این اقدام اپل صورت گرفته است.
این کمپانی آمریکایی اظهار داشت که به‌ هیچ‌ عنوان قصد تخریب تجربه کاربران از آیفون‌های قدیمی‌تر به‌منظور تشویق و ترغیب آنها به خرید دستگاه‌های جدیدتر را نداشته است.
 
در انتها این کمپانی در جهت دلجویی از کاربران خود طرحی را عرضه کرده است که به‌موجب آن افراد دارای آیفون‌های قدیمی‌تر می‌توانند باتری‌های فاسد شده دستگاه خود را به‌جای 79 دلار تنها با 29 دلار جایگزین کنند.
 


کد مطلب: 51557

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51557/نوش-دارو-مرگ-آیفون

ايتنا
  https://www.itna.ir