۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴

کورتانا و مهاجرت به دنیای بلندگوهای هوشمند

ایتنا- کمپانی شیائومی قصد دارد تا به‌زودی دومین بلندگوی هوشمند مجهز به دستیار هوشمند کورتانا را به بازارهای جهانی عرضه کند.
کورتانا و مهاجرت به دنیای بلندگوهای هوشمند
شرکت شیائومی قصد دارد به‌زودی دومین بلندگوی هوشمند مجهز به دستیار هوشمند کورتانا را به بازارهای جهانی عرضه نماید.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی phonearena، هارمن کاردن به‌ عنوان اولین شرکت عرضه‌‌کننده بلندگوهای هوشمند مبتنی بر دستیار هوشمند کورتانا شناخته شد.
با این‌ وجود، قیمت بسیار زیاد این دستگاه موجب شد تا موفقیت آن تنها به مکان‌هایی که هارمن کاردن پیش‌ از این در آنها شناخته شده بود، محدود گردد.
 
علیرغم این مسئله، به‌تازگی شیائومی از بلندگوی هوشمندی رونمایی کرده است که از هر دو دستیار هوشمند مشهور یعنی کورتانا و الکسا به‌صورت هم‌زمان بهره می‌برد.
 
 دستیار هوشمند کورتانا
 
از دیگر مشخصات این بلندگو می‌توان به استفاده از 6 میکروفون، یک بلندگوی 2 واتی، پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی 64 بیتی به همراه 256 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.
 
یکی دیگر از نکات بسیار جالب و البته هیجان‌انگیز این دستگاه قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه آن است که کاربر می‌تواند تنها با پرداخت 30 دلار یکی از این بلندگوها را خریداری کند.
 
البته این دستگاه هوشمند در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس است ولی به‌زودی به بازار سایر کشورها نظیر ایالات‌متحده نیز وارد خواهد شد.
بدین ترتیب رقابت در دنیای دستیارهای صوتی که به دستیار هوشمند معروفند گرم‌تر خواهد شد.
 
کد مطلب: 51552
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام