کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رکوردی درخشان برای هواوی

سايت خبری ايتنا , 20 دی 1396 ساعت 15:13

ایتنا- بر اساس گزارش‌های منتشرشده از مقامات هواوی، این کمپانی توانسته است تا در سال 2017 میلادی 153 میلیون تلفن همراه هوشمند را به سراسر جهان عرضه کند.


بر اساس گزارش‌های منتشرشده از مقامات هواوی، این کمپانی توانسته است تا در سال 2017 میلادی 153 میلیون تلفن همراه هوشمند را به سراسر جهان عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی androidauthority، کن هو به‌عنوان یکی از مقامات هواوی آمار جدیدی را از عرضه محصولات و سود این کمپانی عرضه داشته است.
بر اساس این آمار و ارقام، کمپانی هواوی در طی سال 2017 میلادی توانسته است تا 153 میلیون تلفن همراه هوشمند را به بازار کشورهای مختلف دنیا عرضه کند.
 
تحلیلگران این کمپانی، رقم یادشده را بسیار مناسب دانسته و اعلام داشته‌اند که عرضه محصولات هواوی به نسبت سال قبل با رشد 15 درصدی روبرو بوده است.
 

 
 
با این‌ وجود نکته حائز اهمیت در این رابطه این است که این میزان رشد درواقع پایین‌ترین رشدی بوده است که هواوی در طی چهار سال گذشته تجربه کرده است.
از طرفی یکی از دلایل اصلی رشد این شرکت مربوط به استراتژی ارائه تلفن‌های همراه خوش قیمت با کارایی و سخت‌افزار قابل‌ قبول بوده است.
 
با این‌ وجود به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد تا با ارائه پرچم‌داران بسیار قوی و البته نه چندان خوش قیمت بازارهای آمریکا را نیز به دست بگیرد، که البته از نظر کارشناسان، این کار هزینه تبلیغاتی سنگینی را بر دوش این شرکت خواهد نهاد.
 


کد مطلب: 51550

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51550/رکوردی-درخشان-هواوی

ايتنا
  https://www.itna.ir