کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ هم به مشکل برخورد

سايت خبری ايتنا , 15 دی 1396 ساعت 23:28

ایتنا- سامسونگ اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکل در واحد‌های گلکسی نوت 8 ارائه شده است که باید هرچه زودتر به این موارد و نواقص رسیدگی شود.


اخیرا توسط برخی از کاربران و شرکت‌ها گزارش شده است که یک مسئله غیرطبیعی در گلکسی نوت 8 به وجود آمده است.
کاربران نمی‌توانند بعد از اینکه باتری گلکسی نوت 8 تمام شد، آن را به اصطلاح زنده کنند یا آن را به هوش بیاورند. این گوشی دیگر روشن نمی‌شود و اصلا مهم نیست که چه مدت زمانی شارژ شده است و علت این موضوع هم مشخص نشده است.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو،  اکثر گزارش‌ها مربوط به کاربرانی است که در ایالات متحده هستند و به همین خاطر گمان می‌رود که این مشکل از تراشه اسنپ‌دراگون نشات بگیرد.
سامسونگ این مسئله را تأیید کرد و اعلام کرده است که برخی از واحدهای گلکسی نوت 8 بدون هیچ دلیلی خاصی، در حال مرگ هستند.
 
درست هنگامی که کره‌ای‌ها مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 را تمام‌شده می‌پنداشتند، مشکل دیگری در ارتباط با باتری گلکسی نوت 8 گریبان‌گیر این شرکت شد. بدین ترتیب که براساس گزارش‌ تعدادی از کاربران آمریکایی، سیستم شارژ نوت 8 آن‌ها از کار افتاده است و دیگر گوشی را شارژ نمی‌‌کند.

 
 همچنین، پس از خالی‌شدن باتری، گوشی روشن نمی‌شود. اگرچه ظاهرا سامسونگ گوشی‌هایی که مشکل دارند را تعویض می‌کند اما تصادفی‌بودن این مسئله و سکوت کره‌ای‌ها در این خصوص، باعث نگرانی کاربران شده است.
خالی‌شدن کامل شارژ باتری، امری معمول است اما آنچه این مساله را بغرنج می‌کند، روشن‌نشدن گوشی، پس از اتصال به منبع برق است.
 
 به‌نظر می‌رسد که تعدادی از کاربران بداقبال گلکسی نوت 8 که شارژ باتری گوشی آنها به‌طور کامل تخلیه شده است، با این مشکل مواجه شده‌اند.
ممکن است این مسئله، یک باگ نرم‌افزاری باشد که در به‌روزرسانی اخیر به‌وجود آمده است. متاسفانه، اظهارنظر نکردن سامسونگ در این خصوص، با وجود گستردگی مشکل، بر شدت نگرانی‌ها می‌افزاید؛ چرا که کره‌ای‌ها در خصوص گلکسی نوت 7 نیز سیاست مشابهی را در پیش گرفته‌ بودند.
 


کد مطلب: 51546

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51546/گوشی-گلکسی-نوت-۸-سامسونگ-هم-مشکل-برخورد

ايتنا
  https://www.itna.ir