۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴

باتری 29 دلاری آیفون، زودتر از موعد به بازار عرضه شد

ایتنا- کاربران می‌توانند از باتری‌هایی که توسط شرکت اپل و با قیمت پایین‌تر عرضه شده است، بهره‌مند شوند و درعین‌حال، از وجود مشکلاتی نظیر خاموش‌شدن ناگهانی در گوشی‌های خود جلوگیری کنند.
باتری 29 دلاری آیفون، زودتر از موعد به بازار عرضه شد
به تازگی شرکت اپل اعلام نموده قصد دارد باتری‌های جدیدی را با قیمت ارزان و با تخفیفی فوق‌العاده به بازار عرضه نماید تا جایگزین باتری‌های قدیمی شوند و در عین حال، به خاطر کاهش سرعت عملکرد پردازنده‌های مربوط به آیفون‌های قدیمی، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز اپل اذعان داشت برای جلوگیری از وجود مشکلاتی نظیر خاموش شدن ناگهانی آیفون‌های قدیمی، سرعت عملکرد آنها را کاهش داده است، اما در مقابل، شاهد بازخوردهای نامناسبی از سوی شرکت‌ها و کاربران مختلف بود.
 
این شرکت اعلام کرد این مشکلات بر اثر قدرت کم باتری آیفون به وجود می‌آید. شرکت مزبور در کنار عذرخواهی، به کاربران خود پیشنهادی ارائه کرد.
از آنجا که مشکل اصلی، ضعف باتری است، اپل امکان تعویض باتری‌های آیفون 6 را تنها با 29 دلار فراهم نمود. قیمت اصلی این باتری‌ها 79 دلار بوده که طی این پیشنهاد، مشمول 50 دلار تخفیف شده است.

این شرکت در ابتدا اعلام کرده بود که این باتری‌ها در اواخر ژانویه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ حال، تصمیم خود را تغییر داده و به این نتیجه رسید که آغاز سال نوی میلادی را به فال نیک بگیرد و هم‌اکنون این باتر‌ی‌های ارزان‌قیمت را به بازار عرضه کند تا کاربران بتوانند در تعطیلات با اطمینان خاطر از گوشی‌های خود استفاده نمایند.
 
پیشتر اپل اعلام کرده بود که نخستین عرضه این باتری‌ها ممکن است محدود باشد، اما به مرور زمان این محدودیت رفع خواهد شد؛ همچنین استفاده از این تخفیف، در تمام سال 2018 میلادی برای کاربران امکان‌پذیر خواهد بود و نیازی به عجله نیست، اما از آنجا که ممکن است برخی افراد نگران عملکرد گوشی خود باشند، در این صورت می‌توانند جزو نخستین نفراتی باشند که باتری قدیمی خود را تعویض و از بروز مشکلات برای گوشی خود، جلوگیری می‌کنند.
 
کد مطلب: 51545
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام