۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

سامسونگ و ال.جی، کار اپل را تکرار نمی‌کنند

ایتنا- شرکت‌های سامسونگ و ال.جی اعلام کردند که کار اپل را تکرار نمی‌کنند و سرعت عملکرد گوشی‌های خود را حتی با وجود باتری‌های قدیمی کاهش نخواهند داد.
سامسونگ و ال.جی، کار اپل را تکرار نمی‌کنند
سرعت گوشی‌های قدیمی سامسونگ و ال.جی همانند آیفون‌های اپل، در طول زمان کاهش پیدا نخواهد کرد. این موضوع توسط مدیران این شرکت‌های کره‌ای اعلام شده است.
پس از انتشار گزارش کاربران اپل از کاهش سرعت گوشی‌های آیفون، مشخص شد که اپل به منظور جلوگیری از خاموش شدن غیرمنتظره و وجود مشکلات مختلف برای دستگاه، سرعت گوشی‌های مجهز به باتری‌های قدیمی را کاهش داده است.

به گزارش ایتنا از رایورز این خبر پس از آن منتشر شد که شرکت‌های اچ.تی.سی و موتورولا اعلام کردند که سرعت پردازنده‌های هیچ‌کدام از گوشی‌های خود را کاهش نخواهند داد و افزودند کاری که از طرف شرکت اپل انجام شده، رفتار استاندارد صنعتی نبود.
به نظر کارشناسان، بیان این موضوعات می‌تواند نشان دهد که سایر شرکت‌ها مثل اپل فکر نمی‌کنند و دلیلی برای کاهش سرعت پردازنده‌های خود نمی‌بینند.
 
اپل به خاطر نگرانی‌هایی که در مورد افت عملکرد گوشی‌های اپل و خاموش‌ شدن تصادفی آنها داشت، سرعت پردازنده‌های گوشی‌های قدیمی‌تر را کاهش داد تا از وقوع حوادث مذکور جلوگیری نماید، اما سایر شرکت‌ها بر اساس بررسی‌های خود، به این نتیجه رسیدند که نیازی به انجام این کار نیست و مشکلی، گوشی‌های آنها را تهدید نخواهد کرد.
 
 
در همین خصوص، شرکت سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کیفیت محصول، همواره بالاترین اولویت سامسونگ موبایل بوده است و در آینده نیز خواهد بود. به واسطه اقدامات ایمنی چندلایه -که شامل الگوریتم‌های قوی نرم‌افزاری است- جریان شارژ باتری و مدت زمان آن را کنترل کرده و طول عمر بیشتر باتری را تضمین می‌نماییم.»
سامسونگ همچنین تصریح کرد: «عملکرد پردازنده را با ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری در چرخه پشتیبانی از موبایل‌ها کاهش نخواهیم داد.»

در همین حال، اپل از کاربران بابت کاهش سرعت آیفون‌های قدیمی بدون آگاه کردن آنها عذرخواهی نمود. علاوه بر این، در برنامه جدید تعویض باتری، کاربران با تخفیفی 50 دلاری می‌توانند باتری گوشی‌های خود را با هزینه 29 دلار تعویض کنند. گوشی‌های آیفون 6 و جدیدتر واجد شرایط هستند، اما اپل تنها باتری گوشی‌هایی را تعویض خواهد کرد که به اندازه کافی قدیمی بوده و نیاز به تعویض داشته باشند.
 
کد مطلب: 51519
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام