۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶

۱۰ گوشی هوشمند پیشرفته که سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند

ایتنا - در اینجا، فهرستی از 10 گوشی هوشمند پیشرفته و پرچمدار آورده شده است که سال 2018 میلادی آنها را در بازار جهانی مشاهده خواهید نمود.
۱۰ گوشی هوشمند پیشرفته که سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند
سال 2017 برای بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بسیار پررونق بود و در این دوره، محصولاتی روانه بازار شد که انقلابی بزرگ در عرصه گوشی‌ها بوده و موجب شد شرکت‌های مختلف محصولات جدید خود را کاملاً متفاوت با آنچه که تا امروز عرضه شده بود به دست کاربران برسانند.

به گزارش ایتنا از رایورز طی سال 2017 میلادی، گوشی 3310 نوکیا بار دیگر به بازار برگشت، شرکت هوآوی نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به سیستم هوش مصنوعی را با نام Mate 10 Pro روانه بازار نمود، سامسونگ با «گلکسی اس8» و «گلکسی نوت8» ساختار گوشی‌های بدون کلید سخت‌افزاری را برای همگان تعریف کرد، اپل بهترین محصول خود را با نام «آيفون ایکس» به دست کاربران رساند و اتفاقات مهم دیگری نیز در این زمینه رقم خورد.

در اینجا، فهرستی از 10 گوشی هوشمند پیشرفته و پرچمدار آورده شده است که سال 2018 میلادی آنها را در بازار جهانی مشاهده خواهید نمود.

گلکسی اس9 سامسونگ
این محصول فوریه 2018 به عنوان پرچمدار گوشی‌های شرکت کره‌ای وارد بازار می‌شود و خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده است که به صورت همزمان مدل بزرگ‌تر این محصول موسوم به «گلکسی اس9 پلاس» نیز وارد بازار خواهد شد.

آیفون اپل
هنوز به درستی نام مدل بعدی پرچمدار گوشی‌های اپل مشخص نیست. اما این شرکت سپتامبر آینده «آیفون ایکس» را بروز نموده و احتمالاً دارد مدل بزرگ‌تر آن با پسوند «پلاس» نیز عرضه خواهد شد. همزمان با این امر، برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت مدل ارزان‌تر این گوشی هوشمند با نام «آیفون ایکس‌سی» نیز صورت گرفته است.

نوکیا 9
شرکت فنلاندی HMD برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند خود را سال 2018 میلادی با نام «نوکیا 9» عرضه نماید. این گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید اوریو، فاقد هرگونه کلید سخت‌افزاری است.


هوآوی پی‌11
این پرچمدار چینی که فوریه آینده در کنگره جهانی تلفن‌همراه از آن رونمایی خواهد شد، بگونه‌ای ساخته شده که دوربین اصلی آن سه لنز مجزا دارد و مجهز به سیستم هوش مصنوعی می‌باشد.

پیکس 3 گوگل
شرکت گوگل سال آینده پرچمدار گوشی‌های خود را در ماه اکتبر عرضه و تصمیم دارد آن را با کیفیت بالا مجهز به سیستم سخت‌افزاری پیشرفته و جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به دست کاربران برساند.
 

اچ‌تی‌سی یو12
شرکت اچ‌تی‌سی -که هم‌اکنون یکی از زیرمجموعه‌های گوگل محسوب می‌شود- امسال پرچمدار خود را با نام «یو11» عرضه نموده و قصد دارد سال آینده یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های جهان را با نام «یو12» روانه بازار کند.

ال‌جی جی7
شرکت کره‌ای در خانواده پرچمداران خود، گوشی هوشمندی را با نام «ال‌جی جی7» آماده ورود به بازار می‌کند که اسکنر عنبیه چشم داشته و دوربین دیجیتالی آن بسیار پیشرفته است.

موتو جی6 موتورولا
این گوشی هوشمند که هم‌اکنون با نام «پلِی» در شرکت موتورولا توسعه می‌یابد، همراه با گوشی‌های دیگری موسوم به «موتو جی6 پلِی» و «موتو جی6 پلاس» روانه بازار خواهد شد.

گوشی تاشو مایکروسافت
این گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر هم‌اکنون در حال تکمیل است و احتمالاً مایکروسافت از آن با عنوان «سرفیس فون» رونمایی کند. نمایشگر OLED این گوشی هوشمند، انعطاف‌پذیر بوده و درعین‌حال، قابلیت‌های کاربردی پیشرفته‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ایکسپریا سونی
«ایکسپریا ایکس‌زد2 پریمیوم» سونی به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های جهان وارد بازار شده و شرکت ژاپنی تصمیم دارد به کمک آن، محبوبیت از دست رفته را بازگرداند. سطح روی این گوشی هوشمند، نمایشگری با لبه‌های باریک است.
 
کد مطلب: 51506
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام