۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۷

برنامه‌ریزی بلک‌بری برای نسل جدید همراه‌های اندرویدی

ایتنا- تلفن‌همراه هوشمند بلک‌بری Motion به‌عنوان اولین تلفن همراه هوشمند مقاوم در برابر آب این شرکت، بالاخره روانه بازار کانادا شد.
برنامه‌ریزی بلک‌بری برای نسل جدید همراه‌های اندرویدی
پس از مدت‌ها حدس و گمانه‌زنی و نیز انتظار طولانی، تلفن‌همراه هوشمند بلک‌بری Motion به‌عنوان اولین تلفن‌همراه هوشمند مقاوم در برابر آب این شرکت، روانه بازار شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز این تلفن‌همراه هوشمند پس از ماه‌ها تأخیر از زمان وعده داده شده، به‌تازگی روانه بازارهای کانادا شده است.
هر چند مقاومت در برابر آب، امروز یکی از ویژگی‌های متمایزکننده گوشی‌هاست که برخی برندها به آن می‌بالند، اما این دستگاه -در کنار ضدآب بودن و نیز مقاومت در برابر گرد و خاک محیط- در زمینه انرژی نیز متمایز است.
باتری دستگار مزبور، 4000 آمپرساعتی است که با یک‌بار شارژ، می‌تواند بیش از یک روز کامل دوام بیاورد.
 
از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 625 و رم 4 گیگابایتی اشاره نمود.
همچنین حافظه داخلی این دستگاه، 32 گیگابایت است که قابل ارتقاء تا 2 ترابایت نیز خواهد بود.
 
 
 
قیمت در نظر گرفته‌ شده برای گوشی بلک‌بری Motion برابر با 600 دلار کانادا و معادل 465 دلار آمریکا خواهد بود که از نظر کارشناسان بازار، قیمتی معقول است، ضمن اینکه فروش آن نیز هم‌ اکنون و به‌صورت آنلاین آغاز شده است.
با این‌ حال و طبق اعلام شرکت، این دستگاه هوشمند صرفاً در بازار کانادا عرضه‌ شده است و طبق اعلام کارشناسان، عدم تمایل بلک‌بری برای به حاشیه راندن بلک‌بری کی وان از علل اصلی این تصمیم به نظر می‌رسد.
 
شایان‌ ذکر است که وجود تلفن‌های همراه هوشمندی نظیر کی‌وان و Motion برای بلک‌بری -به‌عنوان شرکت خوش‌نامی که پس از مدت‌ها به بازار بازگشته است- بسیار مهم بوده و بازخوردهای مثبت فراوانی را در پی خواهد داشت.
به نظر می‌رسد این محصول، در احیای نام این برند، گامی مؤثر تلقی خواهد شد.
 
کد مطلب: 51496
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام