۰
plusresetminus
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰

گوگل هوم مکس؛ اسپیکری هوشمند برای فضاهای بزرگ

ایتنا- این اسپیکر هوشمند توانایی تشخیص صدای کاربران را نیز داشته و دستورات مخصوص هر کاربر را اجرا خواهد کرد.
گوگل هوم مکس؛ اسپیکری هوشمند برای فضاهای بزرگ
گوگل هوم مکس “Google Home Max” عضوی جدید از خانواده‌ اسپیکر‌های هوشمند گوگل است که توانایی بالایی در پخش موسیقی دارد. این اسپیکر مستقیماً به رقابت با اسپیکر هوشمند و توانمند اپل هوم‌پاد خواهد پرداخت.
اسپیکر گوگل هوم مکس، می‌تواند موسیقی را با توجه به شرایط محیطی اطراف خود تنظیم نماید. این قابلیت به واسطه‌ وجود فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در این اسپیکر فراهم شده است و گوگل این قابلیت را صدای هوشمند می‌نامد.
به گفته مسئولان گوگل، فناوری صدای هوشمند، توانایی اعمال بهترین تنظیمات ممکن برای پخش موسیقی، پادکست و تماس تلفنی را دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز سایر اسپیکرهای مبتنی بر دستیار هوشمند مانند آمازون اکو و گوگل هوم، اسپیکرهایی دارند که می‌توان گفت مناسب است، اما این اسپیکرها به هیچ وجه نمی‌توانند کیفیت صدای خود را متناسب با فضای خانه تنظیم کنند؛ اما گوگل هوم مکس، این کار را انجام داده و صدا را متناسب با فضای موجود تنظیم می‌نماید.

شایان ذکر است که بالا/پایین بردن صدا به صورت دستی نیز امکان‌پذیر و مستلزم کشیدن دست روی یک ناحیه لمسی است.
گوگل این اسپیکر را به گونه‌ای طراحی نموده است که می‌تواند خصوصیات صوتی محیط اطراف خود را شناسایی و بهترین صدای ممکن را برای آن محیط ارائه دهد. یکی از مواردی که این مکس را از سایر اسپیکرها متمایز می‌سازد، وجود پورت جک هدفون است که می‌تواند ورودی از منابعی نظیر لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند را نیز بپذیرد.
 
گوگل هوم مکس همانند سایر مدل‌های گوگل هوم، به دستیار صوتی و هوشمند گوگل مجهز شده است و توانایی درک و پیروی دستورات صوتی را دارد.
 
گوگل هوم مکس؛ اسپیکری هوشمند برای فضاهای بزرگ

این اسپیکر هوشمند، توانایی تشخیص صدای کاربران را نیز داشته و دستورات مخصوص هر کاربر را اجرا خواهد کرد. کاربران قادر به پخش موسیقی‌های موردنظر خود از سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی اعم از یوتیوب موزیک، اسپاتیفای، گوگل موزیک و پاندورا خواهند بود.
 
گوگل اعلام کرد که این اسپیکر جدید هوشمند، 20 درصد قوی‌تر از گوگل هوم ساخته شده است و به همین خاطر، قیمت بالاتری نسبت به اسپیکر سابق گوگل خواهد داشت.
همچنین با میکروفون قدرتمند گوگل هوم مکس، می‌توانید در هنگام پخش آهنگ، دستورات خود را به آن بگویید.
 
کد مطلب: 51486
برچسب ها: هوم مکس گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام