۰
plusresetminus
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۱

دسترسی به اینترنت پرسرعت جزو حقوق شهروندی بریتانیا شد

ایتنا - طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تمام ساکنان بریتانیا تا سال 2020 میلادی به خطوط اینترنتی با حداقل سرعت 10 مگابیت در ثانیه دسترسی خواهند داشت.
دسترسی به اینترنت پرسرعت جزو حقوق شهروندی بریتانیا شد
خانه‌ها و کسب‌وکارها در بریتانیا از سال 2020 میلادی به بعد حق قانونی و قضایی دارند تا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند و این طور که دولت اعلام کرده است، اگر تا آن زمان ساکنان بریتانیا در هر نقطه از این کشور به خطوط پرسرعت اینترنت دسترسی نداشته باشند می‌توانند شکایت کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از گاردین، شرکت مخابرات بریتانیا (BT) تمام اپراتورهای موبایلی و مراکز ارائه‌ دهنده خدمات اینترنتی در این کشور را موظف کرده است تا پیش از سال 2020 میلادی به شهروندان اینترنت پرسرعت بدهند و در غیر این صورت اگر کاربران هنوز به خطوط پرسرعت اینترنتی دسترسی نداشته باشند می‌توانند در دادگاه‌های قضایی از آنها شکایت کنند.

وزارت ورزش، رسانه فرهنگ و دیجیتال بریتانیا اعلام کرد طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تمام ساکنان بریتانیا تا سال 2020 میلادی به خطوط اینترنتی با حداقل سرعت 10 مگابیت در ثانیه دسترسی خواهند داشت.

ارائه‌ دهندگان خدمات پهن‌باند اینترنتی از این پس دستور قضایی دارند تا به کلیه شهروندان این سرویس را ارایه دهند و فارق از اینکه شهروندان در کدام نقطه جغرافیایی از این منطقه قرار گرفته‌اند، می‌بایست امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت برای همه آنها فراهم شود.

شرکت مخابرات بریتانیا (BT) اعلام کرده است که با انجام سرمایه‌گذاری‌های گسترده قصد دارد شکاف دیجیتالی در این منطقه را تا سال 2020 میلادی به طور کامل از بین ببرد و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت در دورافتاده‌ترین نقاط روستایی بریتانیا نیز فراهم شود.
 
کد مطلب: 51459
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام