۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳

کریسمس را در میهمانی نور و آتش در سواحل آرام تایلند جشن بگیرید

تایلند سرزمینی گرم با آب و هوایی مرطوب در فصل زمستان، بی‌اغراق زمرد درخشان دنیا است.
-------------------- رپرتاژ آگهی --------------------


در فصلی که همه‌‌چیز در دنیا سفیدپوش می‌شود و سرما تا استخوان آدم احساس می‌شود، در گوشه‌ای از دنیا تابستانی‌ترین هوا، در کنار منظره‌های زیبای طبیعی خودنمایی می‌کند و در واقع هوش از سر همه می‌برد. تایلند سرزمینی گرم با آب و هوایی مرطوب در فصل زمستان، بی‌اغراق زمرد درخشان دنیا است.
آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با برنامه‌ریزی دقیق در تور تایلند  شما را دعوت می‌کند تا یکی از بهترین خاطرات مسافرتی خود را بسازید! اگر همین الان هم می‌توانید برای این سفر برنامه‌ریزی کنید، این امکان برای شما فراهم است که با تور لحظه آخری تایلند همراه شوید.
 
 
 رقص نور و زیبایی در کریسمس
این‌روزها اگر بتوانید مسافر این سرزمین شوید، در میان جشن نور و زیبایی کریسمس و سال‌نوی میلادی قدم به دنیایی از زیبایی‌های می‌گذارید که همه‌ی تصویر شما از منظره‌های قشنگ را تغییر می‌دهد. در این دوران درست هم‌زمان با همه‌جا که خبر از برف و سرما می‌دهند تایلند آب و هوایی معتدل و مطلوب دارد و از آن مهمتر اینکه در این روزها میهمان سرزمین جشن‌ها، رقص‌ها و فستیوال‌ها می‌شوید. در ایام تعطیلات کریسمس تمامی شهرها و جزیره‌ها همه و همه، مکان‌هایی جادویی و منحصر به فرد برای گشت و گذار می‌شوند.
در روزهای سال نو همه‌چیز در تخفیف است؛ هتل‌ها، مراکز خرید و حتی مجتمع‌های تفریحی و گردشگری. حتما به‌خوبی می‌دانید که بانکوک پایتخت این کشور بهشت هتل‌های ویژه هم از نظر معماری و هم از نظر خدمات است. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر مسافر کریسمسی هستید، حتما در یکی از ۱۰ هتل برتر و دیدنی پایتخت اقامت کنید و از بودن در آنجا لذت ببرید.
در این روزها همه‌جا پر از نور، تزیینات ویژه و برنامه‌های موسیقی و رقص هستند. وقتی وارد این هتل‌ها می شوید دنیای شما دگرگون می‌شود.
هتل Bangkok Marriott یک اقامتگاه مدرن ۵ ستاره است که بستری مناسب است برای لذت بردن از سفر و هرچیزی که در بانکوک وجود دارد. این هتل که در یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مناطق بانکوک قرار دارد رستوران بی‌نظیری بر روی پشت‌بام خود احداث کرده که شما از آنجا تصویری بی‌نظیر از بانکوک را به‌یاد می‌سپارید.
 
خرید از بازارهای شناور بانکوک
حالا اگر در این هتل اقامت کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌منظور لذت بیشتر در این سفر، خودرویی را کرایه کنید و هرجایی را که می‌خواهید بروید، با خیال راحت و بدون هزینه‌ای اضافه سفر کنید.
به گزارش ویرلن؛ سراسر شهر پر از شرکت‌ها و مراکزی هستند که وسایل نقلیه کرایه می‌دهند، البته برای کرایه‌ی این وسایل سعی کنید به شرکت‌هایی بروید که ظاهر مناسبی دارند، معتبر هستند و مشتریان زیادی به آنها مراجعه می‌کنند. در این مراکز شاید اندکی مبلغ بیشتری پرداخت کنید اما در عوض خیالتان از خیلی جهات راحت است.
 

اما اگر به‌دنبال تفریح و جذابیت‌های تایلند هستید، حتما می‌دانید که در بانکوک به‌غیر از زیبایی‌های مدرن در کنار متفاوت‌ترین معابد سراسر دنیا، بازارهای شناور شگفت‌انگیزی دارد که سالانه میلیون‌های گردشگر را به‌سوی خود جذب می‌کند.
Damnoen Saduak یکی از مشهورترین و دیدنی‌ترین بازارهای شناور اینجا است. البته این بازار فقط از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح فعال است، اما در همه‌ی این ساعت‌ها پر است از گردشگر و بازدید کننده. بازاری بسیار جذاب که در آن قایق‌های شناور با فروشنده‌های خندان و لباس‌های رنگارنگ تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین محصولات خود را به شما تعارف می‌کنند و شما هم می‌توانید هر آنچه را که دوست دارید بخرید.
 
فستیوال غذای گیاهی بین‌المللی در پاتایا
با این خاطرات خوش و تصاویر قشنگ، می‌توانید بانکوک را با تور پاتایا به سوی شهر جشن و جشنواره ترک کنید و هر روز و هر شب میهمان یکی از مراسم سنتی و یا جشن‌های بین‌المللی این شهر ساحلی باشید.
فستیوال غذاهای گیاهی در پاتایا یکی از مشهورترین برنامه‌هاست که در آن سراسر شهر پر از میزها و دکه‌های رنگارنگی که بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای دست‌پخت آشپزهای بین‌المللی می‌شود که به شما غذاهایشان را تعارف می‌کنند و شما بی‌وقفه می‌توانید در بوی ادویه و طعم لذیذ غذاهای گیاهی این سرزمین غرق شوید.
شهر شادی و جشن‌ها را که ترک کنید . با تور پوکت  می‌توانید به دنیای آرامش قدم بگذارید شهری ساحلی که به زمرد تایلند مشهور است. ساحلی شنی کنار آبی آرام آنقدر چشم‌گیر است که همیشه به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفرهای رمانتیک به  زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود. باور کنید که حتی اگر زوج جوان هم نباشید ماندن در اینجا همان ماه‌عسل است!
 
ماه‌عسل در جزایر شیرین تایلند
در شن‌های طلایی ساحل ساعت‌ها می توانید کنار آب و زیر آفتاب فقط آرامش جذب کنید و بعد اگر گرما کمی خسته‌تان کرد قایقی سبک کرایه کنید و به‌سوی یکی از جزیره‌های جذاب اطراف پوکت بروید و میانه‌ی راه داخل آب بروید و شنا کنید.
یکی از دیدنی‌های اطراف جزیره‌ی نارگیل و یا کوکونات است، این جزیره جان می‌دهد برای خلوت کردن و آرامش داشتن. می‌گویند مهمان‌سراهای این جزیره پر است از اتاق‌هایی که آدم‎‌های تنها آنها را اجاره کرده‌اند تا در طبیعت بکر و سکوت این جزیره خودشان را برای رسیدن به آرامش غرق کنند.
البته اگر آرامش را در روحتان ذخیره کردید و بسیار لذت بردید، کمی هم می‌توانید هیجان تزریق کنید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید.
منطقه‌ای به‌نام Hanuman World در پوکت با ۱۶ زیپلاین و یکی از طولانی‌ترین مسیرها، شما را میان زمین و هوا از بین جنگل و چشم‌گیرترین حیات‌وحش می‌گذراند.
 
خرید شبانه‌ی صنایع‌دستی در آرامش ساحل
می‌توانید کمی از فضای طبیعی و ساحلی دور شوید و سری هم به مراکز خرید پوکت بزنید. Jungceylon  یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید اینجا ست که به جرات به شکل چشمگیری استانداردهای مربوط به مراکز خرید را جابه‌جا می‌کند. البته Central Festival هم جزو برترین مراکز خرید است و سر و شکل جذابی در خود دارد. این مکان که دومین مرکز خرید بزرگ پوکت و سومین ساختمان بزرگ شهر محسوب می‌شود طراحی داخلی‌اش در طول روز به شکل چشم‌گیری نور گیر از و به صورت حیات وسط درست شده و با گیاهان مختلفی تزیین گشته است.
 
 
 
داستان تایلند به همین کوتاهی نیست و هنوز این کیف و لذت ادامه دارد. بعد از پوکت شما می‌توانید به جزیره‌زیبای دیگری به نام کرابی بپیوندید. اینجا در کنار زیبایی‌ها سبز و آبی روز، بازار جذاب شبانه‌ای دارد که دیدن آن را نباید از دست بدهید.
بازار شبانه کرابی در نزدیکی مرکز خرید Vogue در مرکز شهر تشکیل می‌شود که هرشب بسیاری از گردشگران را به خودش می‌کشاند. در این بازار می‌توانید صنایع دستی و پوشاک‌های مختلف تایلندی را با قیمت‌های ارزان خریداری کنید.
داستان ادامه‌دار جذابیت‌ها، تفریح‌ها و حتی خریدهای بی‌نظیر تایلند هیچ‌وقت برای گردشگران تمام نمی‌شود. شاید برای این است که برآوردها نشان می‌دهد یک‌بار سفر به این سرزمین شما را باها و بارها به اینجا می‌کشاند. همین سادگی، زیبایی و جذابیت هم بسیاری از ایرانی‌ها را مشتاق کرده است تا تعطیلات عید خود را با تور تایلند نوروز 97  میهمان این سرزمین باشند و سال جدید را با خاطره‌ای جذاب شروع کنند.
 
کد مطلب: 51437
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام