۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

چگونه تلگرام را حذف کنیم؟ روش دیلیت اکانت تلگرام

ایتنا - چگونه تلگرام را حذف کنیم سوالی است که بسیاری از افراد که با این پیام رسان کار می کنند با آن مواجه هستند.در ادامه روش دیلیت اکانت تلگرام را می توانید بخوانید.
چگونه تلگرام را حذف کنیم؟ روش دیلیت اکانت تلگرام
حذف اکانت تلگرام
با گسترش تکنولوژی و شبکه های اجتماعی، مردم هر روز زمان زیادی را در فضای مجازی می گذرانند. یکی از پیام‌رسان‌های مورد علاقه ایرانیان این روزها تلگرام است.

بدلیل شمار زیاد کاربران فعال در این پیام‌رسان، بسیاری از کاربران در مورد دیلیت کردن اکانت تلگرام مشکل دارند و با این سوال مواجهند که چگونه تلگرام را حذف کنیم؟ و در واقع روش حذف اکانت تلگرام و دی اکتیو کردن تلگرام چگونه است؟

دلیت کردن اکانت تلگرام
در ادامه می خواهیم روش دیلیت اکانت تلگرام را برای شما شرح دهیم:

مرحله اول: برای این کار ابتدا باید وارد سایت خود تلگرام به آدرس https://telegram.org/deactivate شوید.
مرحله دوم: در این مرحله کادری وجود دارد که باید شماره تماس خود را در آن وارد کنید. دقت کنید که کد کشور +98 که مختص ایران است باشد. پس از ورود شماره تماس پیامی به شماره وارد شده از سوی تلگرام ارسال خواهد شد.
مرحله سوم: پس از دریافت کد، باید آن را در بخش Confirmation Code تلگرام خود وارد کنید.
مرحله چهارم: این مرحله را می‌توانید انجام ندهید و اجباری نیست. در این مرحله دلیل تصمیم شما برای حذف را با جمله"Why are you leaving"   می پرسد.
مرحله پنجم: در این مرحله با دو گزینه روبرو می شوید. گزینه‌ها عبارتند از "Nope I’ll give it anothe try" و "Yes,delete my account" . با انتخاب گزینه قرمز رنگ، شما تایید می کنید که مراحل حذف انجام شود و با انتخاب گزینه سبزرنگ، عملا شما از حذف انصراف می دهید.
مرحله ششم: پس از پایان عملیات حذف تلگرام، پیغامی با رنگ سبز برای شما نمایش داده می شود که نشان دهنده این است که حذف به درستی انجام شده است.امیدواریم با خواندن این راهنما‌، پاسخ چگونه تلگرام را حذف کنیم برای شما مشخص شده باشد.

اکنون می‌توانید مراحل حذف اکانت تلگرام را به شمل تصویری در زیر ملاحظه نمایید:


 
حذف اکانت تلگرام

 

ورود اطلاعات در سایت


 
دیلیت اکانت تلگرام

ورود اطلاعات


دی اکتیو تلگرام
چگونه تلگرام را پاک کنیم


به این تریتب و با خواندن این مقاله، اکنون توانایی دیلیت کردن اکانت تلگرام خود را دارید و اگر چنانچه تصمیم گرفتید، قادر خواهید بود اقدام به حذف اکانت تلگرام خود کنید.
 
 
کد مطلب: 51400
برچسب ها: تلگرام
نام شما
آدرس ايميل شما