۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴

کاربران در سال ۲۰۱۷ چه کلماتی را بیشتر گوگل کردند؟

ایتنا - پنج کلید واژه برتری که کاربران جهانی آنها را جست‌وجو کردند مربوط به اتفاقاتی بود که در نیمه دوم سال رخ داد.
کاربران در سال ۲۰۱۷ چه کلماتی را بیشتر گوگل کردند؟
سال 2017 میلادی با همه خوبی‌ها و بدی‌های خود به پایان رسیده است و گوگل به عنوان بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی اینترنتی جهان، لیستی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کلیدواژه‌هایی که کاربران جهان طی یک سال گذشته در اینترنت جست‌وجو کردند را منتشر نمود.

به گزارش ایتنا از رایورز مطابق پیش‌بینی‌ها، پنج کلید واژه برتری که کاربران جهانی آنها را جست‌وجو کردند مربوط به اتفاقاتی بود که در نیمه دوم سال رخ داد.
«توفان ایرما» در آمریکا جزو برترین کلیدواژه‌ها بود و پس از آن، «آیفون 8»، «آیفون ایکس»، رسوایی «مَت لائور» گزارشگر شبکه NBC و «مِگان مارکل» شاهزاده آینده، جزء محبوب‌ترین کلیدواژه‌های بعدی بودند.

در بخش جست‌وجوهای صورت گرفته برای سرشناس‌ترین افراد هم «مَت لائور» رتبه نخست را به خود اختصاص داد و «مگان مارکل» در رتبه دوم قرار گرفت.
در رتبه سوم این لیست نام «نادیا توفا» گزارشگر ایتالیا بسیار جست‌وجو شده بود که او ادعا کرده بود برای نخستین بار در جهان تحت آزمایش‌های هسته‌ای قرار گرفته است.
در رتبه چهارم و پنجم این لیست، «هاروی وینستین» و «کِوین اسپِیسی» قرار گرفتند.

در بخش مهم‌ترین اخبار و اتفاقات «توفان ایرما»، «بیت‌کوین»، «تیراندازی لاس‌وگاس»، «تهدید هسته‌ای کره شمالی» و «مشکل اقتصادی آمریکا» مهم‌ترین موضوعات بودند.

در بخش بازیگران نیز «مگان مارکل»، «کِوین اسپیسی»، «گال گادوت»، «لوئی سی.کِی» و «بیل اسکارزگارد» بیشترین جست‌وجو را در گوگل داشتند.

در بخش فناوری، «آیفون 8» بیشترین جست‌وجو را به خود اختصاص داده و در رتبه دوم این لیست هم «آیفون ایکس» قرار دارد. «نینتندو سوئیچ» در این لیست سوم شد و پس از آن هم «گلکسی اس8 سامسونگ» و «ایکس‌باکس وان ایکس» قرار گرفتند.
 
کد مطلب: 51316
برچسب ها: گوگل سرچ جستجو
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام