۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴

واکنش جالب فیس‌بوک به مدیر سابق!

ایتنا- به دنبال انتقادهای بی‌سابقه یکی از مدیران ارشد سابق فیس‌بوک از عملکرد این شبکه اجتماعی در جهت تخریب جوامع، فیس‌بوک در اقدامی بی‌سابقه و به سرعت پاسخ وی را داد.
واکنش جالب فیس‌بوک به مدیر سابق!



 
به گزارش ایتنا از مهر این پاسخ بر خلاف تصور تند یا کوبنده نیست و در آن حتی همه ادعاهای طرح شده نیز رد نشده است.
سخنگوی فیس بوک در این مورد گفته است: چامات پالیهاپیتیا معاون اول سابق فیس بوک در زمینه رشد تعداد کاربران بیش از شش سال است که در فیس‌بوک حضور ندارد. زمانی که وی در فیس بوک بود تمرکز ما متوجه ایجاد تجارب جدید در این شبکه اجتماعی و رشد فیس‌بوک در سراسر جهان بود.

وی افزوده است: فیس‌بوک از آن زمان تا به حال به شرکت بسیار متفاوتی مبدل شده و ما همزمان با رشد خود دریافته‌ایم که مسئولیت‌های مان هم باید همزمان رشد کنند.

سخنگوی فیس‌بوک از انجام تحقیقات و همکاری با متخصصان و اساتید دانشگاه در این زمینه خبر داده و افزوده: برای بررسی تاثیرات اجتماعی فیس بوک تحقیقات عمیق و گسترده ای صورت گرفته و این شرکت مدعی است که از نتیجه این تحقیقات در فرایند توسعه محصولات فیس‌بوک استفاده شده است. ما مایل به کاهش میزان سود خود هستیم تا مطمئن شویم سرمایه گذاری‌های درستی صورت گرفته است.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک پیش از این در ماه نوامبر گفته بود: حفاظت از جامعه آمریکا در مقایسه با به حداکثر رساندن سودمان اهمیت بیشتری دارد. فیس‌بوک متعهد به اختصاص منابع بیشتری برای مقابله با گسترش اخبار جعلی و سوءاستفاده از این شبکه اجتماعی است.
کد مطلب: 51305
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام