۱
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸

این کامیون خودران همه کارهایش را به تنهایی انجام می‌دهد

ایتنا - این خودرو قادر است بر اساس برنامه‌ریزی قبلی به محل مورد نظر برود، کالاهای مورد نیاز را به مشتریان بفروشد و در زمان تعیین شده دوباره به محل اصلی برگردد.
این کامیون خودران همه کارهایش را به تنهایی انجام می‌دهد
شرکت Rinspeed در زمینه تولید مدل مفهومی خودروهای هوشمند شهرت جهانی دارد و این بار برای بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان موسوم به CES 2018 که تا حدود یک ماه دیگر در لس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود، اتومبیلی آماده کرده که ادعا می‌کند نمونه آن تاکنون در جهان ساخته نشده است.

به گزارش ایتنا به نقل از اوتوبلاگ، این کامیونت هوشمند Snap نام دارد و بگونه‌ای ساخته شده است که به راننده نیاز ندارد و بدون حضور انسان می‌تواند تمام وظایف خود را به تنهایی انجام دهد.
کامیونت Snap با اهداف مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد که از جلمه آنها می‌توان به حمل مسافر، فروش محصول، حمل بار و... اشاره کرد.
 

قطعات مختلف بدنه این کامیونت به شکل ماژولار یا پازلی ساخته شده است و به راحتی می‌توان قسمت‌های مختلف بدنه را تعویض کرد تا کاربری کامیونت Snap عوض شود.
شاسی این خودرو هوشمند به باتری‌های الکتریکی مجهز شده است و سیستم راننده خودکار آن به گونه‌ای است که بدون کمک انسان به مقصد می‌رسد.
سیستم فروش کالا در خودرو Snap هم به صورت کاملا هوشمند طراحی شده است و Snap می‌تواند بدون آنکه نیاز به فروشنده داشته باشد، کالای مورد نظر را به دست مشتریان برساند و پول را از آنها بگیرد.
این خودرو قادر است بر اساس برنامه‌ریزی قبلی به محل مورد نظر برود، کالاهای مورد نیاز را به مشتریان بفروشد و در زمان تعیین شده دوباره به محل اصلی برگردد.
کد مطلب: 51247
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام