کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدل جدید BMW i3 با همه امکانات الکترونیکی مورد نیاز سرنشینان

سايت خبری ايتنا , 23 آذر 1396 ساعت 2:00

ایتنا - داخل اتومبیل یک نمایشگر لمسی 10.3 اینچی کار گذاشته شده است که همه امکانات مورد نیاز سرنشینان را در خود جا داده است.


شرکت BMW در سری خودروهای برقی خود محصول کوچک و محبوبی روانه بازار کرده است که i3 نام دارد و آخرین خبرهای رسیده حاکی از آن است که مدل 2018 این محصول با فناوری‌های کاربردی‌تر و بهتر آماده ورود به جاده‌ها شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از BMWBlog، آخرین بار سال 2016 میلادی باتری این خودرو به‌روز شده بود و این بار شرکت سازنده اعلام کرد تمام باتری‌های آن را با نسل جدید سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی عوض کرده است.
مدل جدید این خودرو به باتری 94 آمپری مجهز شده است که با هر بار شارژ کردن می‌تواند معادل 300 کیلومتر حرکت کند و در 7.2 ثانیه سرعت آن از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

شکل ظاهری مدل 2018 این اتومبیل نسبت به مدل کنونی اندکی تغییر کرده است و چراغ‌های LED که در جلو و پشت آن کار گذاشته شده است حسگرهای هوشمندی دارد که نور محیط را تشخیص می‌دهد و هر زمان که هوا ابری یا اندکی تاریک شود، به صورت خودکار روشن می‌شود.

داخل اتومبیل یک نمایشگر لمسی 10.3 اینچی کار گذاشته شده است که همه امکانات مورد نیاز سرنشینان را در خود جا داده است.
شرکت سازنده این نمایشگر را به نسخه به‌روزشده سیستم هوشمند iDrive مجهز کرده است. این سیستم می‌تواند به صورت لحظه به لحظه موقعیت خود را در هر نقطه شناسایی کند و فواصل آن با تمام اتومبیل‌ها و اشیا پیرامون تشخیص دهد تا جلوی هرگونه تصادف گرفته شود.

برای این اتومبیل همچنین سیستم‌های جدید کمک راننده برای رانندگی خودکار و سیستم‌های ایمنی هوشمند در نظر گرفته شده است. از جمله این سیستم‌ها می‌توان به رانندگی خودکار در هنگام ترافیک‌های شدید اشاره کرد تا راننده خسته نشود و وظیفه حرکت به جلو و بیرون رفتن از ترافیک را به دستیار هوشمند i3 بسپارد.

حسگرهای هوشمند دماسنج، حسگر پارک خودکار خودرو، سیستم تهویه و اکسیژن‌رسانی، رادیو دیجیتالی، چراغ‌های خودکار، برف‌ پاک‌کن اتوماتیک، سیستم ارتباطی بلوتوث و ... از دیگر امکانات i3 2018 محسوب می‌شود.
 


کد مطلب: 51245

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51245/مدل-جدید-bmw-i3-همه-امکانات-الکترونیکی-مورد-نیاز-سرنشینان

ايتنا
  https://www.itna.ir